در حال بارگذاری ...

پایان اسفندماه ؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان

تامین مسکن متقاضیان در شهر مورد تقاضا و یا در نزدیک ترین شهر مجاور که امکان تامین زمین در آن فراهم باشد ، صورت می‌پذیرد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی ثبت‌نام تا ۲۹ اسفند در طرح نهضت ملی مسکن تداوم دارد .

امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد : مطابق با اعلام وزارت راه و شهرسازی ثبت نام همه گروه‌ها در طرح نهضت ملی مسکن شامل مجردها و متاهل‌ها در حال انجام است و روز ۲۹ اسفندماه این مهلت به پایان می‌رسد .  

وی اذعان داشت : بر این اساس فرصت نام‌نویسی در سامانه نهضت ملی مسکن به نشانی saman.mrud.ir برای همه گروه ها تا انتهای سال جاری تمدید شد و مردم استان اصفهان که متقاضی بهره مندی از مزایای این طرح هستند می توانند اقدام به ثبت نام کنند .  

 معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد : در حال حاضر نیز همه گروه‌های واجدشرایط طرح نهضت ملی مسکن شامل افراد متاهل و یا سرپرست خانوار و مجردین شامل نخبگان علمی با معرفی بنیاد ملی نخبگان ، مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن ، (معلولین جسمی ، حرکتی با دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن و با معرفی سازمان بهزیستی کشور) ، زنان خودسرپرست بالای ۳۵ سال سن ، بیماران خاص بر اساس ضوابط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در حال ثبت نام در سامانه هستند .       

وی با بیان اینکه ثبت نام در تمامی شهرهای استان انجام می پذیرد خاطرنشان کرد : تامین مسکن متقاضیان در شهر مورد تقاضا و یا در نزدیک ترین شهر مجاور که امکان تامین زمین در آن فراهم باشد ، صورت می‌پذیرد .




مطالب مرتبط

از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

|

از مجموع متقاضیان حائز شرایط بیش از ۶۸ هزار و ۴۰۰ نفر، حائزین شرایط فعال شهرهای جدید استان و افزون بر ۸۸ هزار و ۹۰۰ نفر ، متقاضیان حائز شرایط شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت هستند .

|

با بررسی‌های به عمل آمده از متقاضیان ثبت نامی حدود ۹ هزار نفر دارای فرم "ج" سبز بودند و برای تشکیل پرونده مراجعه کردند که تا کنون تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شدند . با توجه به اینکه در بعضی از شهرها زمین دولتی آماده داشتیم زمین به حدود یک هزار و ۳۵۰ نفر از مددجویان ...

|

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان ، تاکنون بیش از ۲۳۰ پروژه تعیین شده است ، همچنین در این شهرها در حال حاضر برای ساخت افزون بر ۲۹ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی قرارداد سازنده منعقد شده است .

|

از مجموع متقاضیان حائز شرایط بیش از ۶۸ هزار و ۴۰۰ نفر ، حائزین شرایط فعال شهرهای جدید استان و افزون بر ۸۸ هزار و ۶۰۰ نفر ، متقاضیان حائز شرایط شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت هستند .  

|

نظرات کاربران