در حال بارگذاری ...

فراهم شدن زمینه خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه با اجرای طرح نهضت ملی مسکن

همکاری در شناسایی زمین‌های مازاد و اقدام برای تغییر کاربری را از ارتش مطالبه می‌کنیم چرا که تأمین مسکن نیروهای مسلح با توجه به نقش محوری در برقرای امنیت ملی دارند از اهمیت زیادی دارد . پروژه‌های مسکونی نیروهای مسلح که تأمین کنندگان امنیت ، عزت و بازدارندگی هستند باید پیشتاز و الگوی دیگر طرح های مسکن باشند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، طرح نهضت ملی مسکن زمینه خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه به ویژه نیروهای مسلح واجد شرایط را فراهم می‌کند .

به منظور تحقق تفاهم‌نامه ساخت و تأمین مسکن بین وزارت های دفاع و راه و شهرسازی ، نشست هماهنگی پشتیبانی از تولید مسکن برای نیروهای واجد شرایط با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرمانده لشکر ۶۴ پیاده ارومیه برگزار شد .

سیدمحسن حمزه‌لو از اهتمام راه و شهرسازی نسبت به تولید مسکن خبر داد و اظهار داشت : در تلاش هستیم از طریق مشارکت با دستگاه‌ها در حوزه تأمین و ساخت واحدهای مسکونی دغدغه تأمین مسکن عمومی را کاهش دهیم .

وی با تأکید بر اینکه در تحقق قانون مسکن به دنبال گذر از روش‌های سنتی و استفاده از ظرفیت‌های گوناگون مالی ، مشارکت بخش خصوصی هستیم ، افزود : همکاری در شناسایی زمین‌های مازاد و اقدام برای تغییر کاربری را از ارتش مطالبه می‌کنیم چرا که تأمین مسکن نیروهای مسلح با توجه به نقش محوری در برقرای امنیت ملی دارند از اهمیت زیادی دارد . پروژه‌های مسکونی نیروهای مسلح که تأمین کنندگان امنیت ، عزت و بازدارندگی هستند باید پیشتاز و الگوی دیگر طرح های مسکن باشند .

گفتنی است تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت دفاع و پشتیبانی و نیروهای مسلح و وزارت راه و شهرسازی با موضوع ساخت و تأمین کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح در راستای اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا و نیز سیاست‌های حمایتی دولت و اهمیت موضوع مسکن در اقتصاد خانواده و رونق تولید منعقد شده است.




مطالب مرتبط

واریز به موقع آورده متقاضیان و پرداخت تسهیلات بانکی مهم‌ترین نقش را در پیشبرد بهتر طرح نهضت ملی مسکن دارد .

|

اراضی الحاق شده به محدوده شهر سلماس در اولویت اجرایی نهضت ملی مسکن است و استفاده از ظرفیت اراضی اوقافی در اولویت دوم بوده و باید مقدمات اجرایی شدن نهضت ملی مسکن در این اراضی فراهم شود .

|

اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد .

|

از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

|

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

|

نظرات کاربران