در حال بارگذاری ...
  • تصویب کلیات طرح تفصیلی بافت میانی و ضوابط و مقررات اجرایی طرح تفصیلی شهر بجنورد

    طرح تفصیلی بافت حواشی شهر بجنورد در سال ۱۳۹۴ تصویب و ابلاغ گردیده بود که پس از ابلاغ طرح تفصیلی بافت میانی ، کل محدوده شهر بجنورد دارای طرح تفصیلی به روز و قابل پاسخگویی به شهروندان خواهد بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تصویب کلیات طرح تفصیلی بافت میانی شهر بجنورد در جلسه کمیسیون ماده ۵ بجنورد خبر داد .

    جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر بجنورد به ریاست رشیدی ، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ، قاسمی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ، شهردار و شورای شهر بجنورد و همچنین مدیران کل عضو جلسه در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد .

    قاسم قاسمی ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد : طرح تفصیلی بافت حواشی شهر بجنورد در سال ۱۳۹۴ تصویب و ابلاغ گردیده بود که پس از ابلاغ طرح تفصیلی بافت میانی ، کل محدوده شهر بجنورد دارای طرح تفصیلی به روز و قابل پاسخگویی به شهروندان خواهد بود .

    هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده ۵ به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه کنند .

    گفتنی است طی هفته جاری دومین جلسه کمیسیون ماده پنج بجنورد برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    برای تعداد ۱۹ طرح تفصیلی شامل شهرهای اژیه ، تودشک ، محمدآباد ، ورزنه ، کمشچه ، بویین میاندشت ، عسگران ، وزوان ، چرمهین ، خالدآباد ، نیک آباد ، طالخونچه ، نصرآباد ، دیزیچه ، خمینی شهر ، گز ، محمدآباد ، قهدریجان و گلپایگان ، مرحله اول آن ها تهیه شده و قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ است ...

    |

    احیا و بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری از موضوعات مهمی است که در استان دنبال می‌شود . بازآفرینی شهری به عنوان یک مصوبه مهم از مجلس هشتم دنبال شد و اکنون می‌توان از تجارب استان‌های موفق در این زمینه استفاده کرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت معماری و شهرسازی در مکاتبه با استاندار تهران از موافقت شورای‌عالی شهرسازی و معماری با مصوبه‌های کمیسیون ...

    |

    مراحل تهیه طرح تفصیلی ۱۹ شهر استان پایان یافته که در دستور کار بررسی در جلسات آتی کمیسیون ماده ۵ است و طرح تفصیلی ۱۴ شهر دیگر در مراحل بررسی در جلسات کمیته‌های کارشناسی قرار دارد .

    |

    پروژه احداث خانه محله صادقیه بجنورد به مساحت ۶۰۰ مترمربع توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکاری شرکت اترک کهن ارشک احداث و امروز به صورت رسمی تحویل شهرداری بجنورد به عنوان بهره بردار شد .

    |

    نظرات کاربران