در حال بارگذاری ...
  • تعداد ثبت‌نام کنندگان طرح نهضت‌ ملی مسکن در سیستان و بلوچستان از ۸۳ هزار نفر فراتر رفت

    افراد متقاضی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای استفاده از مزایای این طرح باید شرایط مورد نظر را داشته باشند که از جمله این شرایط استعلامات فرم جیم و سابقه مالکیت و همچنین عدم استفاده از تسهیلات بانک مسکن بوده که در این زمینه تمامی مدارک و مستندات مورد بررسی قرار می‌گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌ کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت : افزون بر ۸۳ هزار و ۱۰۰ نفر از متقاضی این استان از ۲۸ مهرماه تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند .

    ابوالفضل مهدیار با بیان اینکه افزون بر ۸۳ هزار و ۱۰۰ نفر از متقاضی این استان از ۲۸ مهرماه تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند ، اظهار داشت : با شروع ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن کارشناسان این اداره کل پالایش و بررسی مدارک و مستندات برای تشخیص واجد شرایط بودن متقاضیان آغار کردند که با ارسال پیامک به آنان برای تکمیل مدارک و مستندات شان فراخوان می شوند .

    وی ادامه داد : به منظور رفاه حال شهروندان استان چند مکان برای تحویل مدارک آنان پیش بینی شده است لذا درخواست می شود متقاضیان برای جلوگیری از ازدحام ، در تاریخ تعیین شده در پیامک مراجعه کنند .

    معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد : بر اساس دستورالعمل های ابلاغی تا ۲۹ اسفندماه سالجاری امکان ثبت نام مجردین مرد ۲۳ تا ۴۴ سال در تمامی شهرهای استان و سایر واجدین شرایط در تمامی شهرهای استان بجز زاهدان از طریق سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس اینترنتی  saman.mrud.ir  وجود دارد .

    مهدیار گفت : افراد متقاضی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای استفاده از مزایای این طرح باید شرایط مورد نظر را داشته باشند که از جمله این شرایط استعلامات فرم جیم و سابقه مالکیت و همچنین عدم استفاده از تسهیلات بانک مسکن بوده که در این زمینه تمامی مدارک و مستندات مورد بررسی قرار می‌گیرد . همچنین نباید متقاضیان تاکنون از واگذاری زمین و مسکن و تسهیلات مرتبط استفاده کرده باشند و در کنار آن سابقه سکونت آنها نیز در شهرهای متقاضی مورد توجه قرار می‌گیرد .




    مطالب مرتبط

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۶۵ هکتار در شهر گمیشان و بیش از هفت هکتار زمین در شهر سیمین شهر را برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است .

    |

    پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

    |

    این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت‌ می‌گیرد ، لازم به ذکر است هر ایرانی تنها یکبار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم ج یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد .

    |

    نکته قابل تأمل در اجرای این طرح همراهی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان استان در بخش‌های مختلف است که امید می‌رود با تداوم مسیر خدمت رسانی به مردم شاهد اتفاقات مبارکی در این حوزه باشیم .

    |

    نظرات کاربران