در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات اجرایی ساخت یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در استان قم

تامین تمامی سرانه‌ها و کاربری های خدماتی ، تجاری ، فضای سبز ، فرهنگی و ...در این اراضی پیش بینی شده است . امیدواریم در طول مدت ۳۶ ماه عملیات احداث ۱۷۰۰ واحد مسکونی در این اراضی به اتمام برسد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم از آغاز عملیات اجرایی ساخت یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان قم خبر داد .

داود طلوعی اظهار داشت : در طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۱۲۴ هزار تن تاکنون موفق به نام نویسی شده اند . در فاز پنجم طرح مسکن حمایتی دولتی که در خرداد ماه سال جاری انجام شد  بیش از ۲۳ هزار تن موفق به ثبت نام شدند که از میان آن ها ، ۱۷۰۰ متقاضی برای اتصال به پروژه با فرایند قرعه کشی انتخاب شدند .

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم در خصوص جانمایی این واحدهای مسکونی اظهار داشت : این واحدها در اراضی ۲۷ هکتاری روبروی دانشگاه آزاد پردیسان قم احداث خواهد شد . ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ، مجری ساخت این طرح است .

وی با اشاره به اهمیت تامین سرانه های شهری توضیح داد : تامین تمامی سرانه‌ها و کاربری های خدماتی ، تجاری ، فضای سبز ، فرهنگی و ... در این اراضی پیش بینی شده است . امیدواریم در طول مدت ۳۶ ماه عملیات احداث ۱۷۰۰ واحد مسکونی در این اراضی به اتمام برسد .

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطرنشان ساخت : این اداره کل همواره خود را متعهد و موظف به  خدمات رسانی به مردم شریف قم می‌داند و امیدواریم متقاضیان در زمان مقرر، واحدهای خود  را تحویل نمایند . 




مطالب مرتبط

اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به اجرای سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار تاکید دارد . تکمیل آورده متقاضیان و تزریق به موقع تسهیلات بانکی در اتمام طرح‌های نهضت ملی مسکن نقش موثری دارد البته در کنار تسریع در اتمام پروژه‌ها به کیفیت آنها نیز توجه لازم صورت می‌گیرد .

|

متقاضی بعد از دریافت پیامک ، مطابق محتوای پیامک که تاریخ و جزئیات اطلاع رسانی شده است ، ابتدا به دفاتر پیشخوان و سپس به دفاتر اسناد رسمی مراجعه می‌کند و در مرحله آخر، قرارداد واگذاری زمین را دریافت می‌کند .

|

تاکنون برای ۵۸ هزار و ۹۲۸ واحد زمین اختصاص یافته ، تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۴ واحد دارای قرارداد ساخت و ۹ هزار و ۹۲۵ واحد دارای قرارداد مشارکت مدنی است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۳ هزار و ۷۴۸ واحد مسکونی و ۳ هزار و ۵۰۸ قطعه زمین روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور در استان قم تحویل متقاضیان شد .

|

امروز خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در اداره کل و رفع موانع و مشکلات ، پروژه با سرعت خوبی در حال اجرا است و با بررسی و ارزیابی های صورت گرفته، پیشرفت اجرایی پروژه چشمگیر است اما باید همچنان به آن سرعت داد تا در کم ترین زمان ممکن متقاضیان بتوانند واحدهای مسکونی خود را تحویل ...

|

نظرات کاربران