در حال بارگذاری ...

آغاز ساخت ۱۵ واحد مسکونی در شهرستان اشکذر

امیدواریم که در سال ۱۴۱۰ جشن پایان مقاوم سازی مسکن روستاییان را در کشور برگزار کنیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ساخت ۱۵ واحد مسکونی با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مسوولان در اشکذر آغاز شد .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در این مراسم  گفت : ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان آغاز شده است .

علیرضا نادریان به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستاییان اشاره کرد و افزود : اکنون  ۵۵ درصد از واحدهای مسکونی روستاهای استان مقاوم سازی شده است .

وی تعداد واحدهای مسکونی روستایی در استان را ۴۶ هزار واحد بیان و خاطرنشان کرد : مقاوم سازی مابقی واحدهای مسکونی در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد .

نادریان از افزایش تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی خبر داد و گفت : امیدواریم که در سال ۱۴۱۰ جشن پایان مقاوم سازی مسکن روستاییان را در کشور برگزار کنیم .

واحدهای یاد شده با زیربنای چهار هزار و ۱۳۲ متر مربع در ۲ طبقه و با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان ساخته می شود .

از سال ۸۴ تاکنون ۲۳ هزار و ۷۳۱ واحد مسکن روستایی در استان یزد مقاوم سازی شده است .




مطالب مرتبط

برنامه امسال برای صدور سند در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعت معادل ۱۲۸ هزار و ۵۸۵ جلد سند در روستاها و ۴۱ هزار و ۸۷۰ جلد سند در شهرهاست که تاکنون و برای برنامه یکساله بیش از ۳۵ هزار جلد سند صادر شد .

|

در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، انجام وفاق اقتصادی با وفاق اجتماعی و اتحاد ملی همراه است . شخصاً به همین دلیل در سال گذشته تلاش کردم ، موانع حرکت پنج‌ساله آینده بنیاد مسکن را با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه به حداقل برسانم که با پیگیری‌های زیاد این ...

|

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان زمینه ساز اشتغال ۵۵ هزار و ۶۶۲ هزار نفر شده و همچنین عملکرد مطلوب بانک‌ها با پرداخت بیش از ۶ هزار و ۲۴۵ میلیارد تومان ؛ این استان را پیشتاز پرداخت تسهیلات بانکی به این طرح مهم ملی کرده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه شورای مرکزی مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف بررسی و هماهنگی لازم در خصوص ستاد ...

|

هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

|

نظرات کاربران