در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام ۹۲ هزار نفر از مجردان تهرانی در طرح نهضت ملی مسکن

    برای هر واحد مسکونی در شهر تهران ۴۵۰ میلیون تومان وام تسهیلات در نظر گرفته شده و در شهرهای استان این رقم ۳۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان تهران از ۹۲ هزار ثبت نام مردان مجرد تهرانی در سامانه نهضت ملی مسکن خبر داد .

    محمد راستگو با اشاره به این آمار گفت : تهرانی های مجرد یا آنهایی که هنوز ثبت نام نکرده اند یا ثبت نام اشتباه داشته اند می توانند تا ۲۹ اسفند ماه نسبت به اصلاح یا ثبت نام اقدام نمایند .

    وی با اشاره به آمار ۹۲ هزار مرد مجرد تهرانی در ثبت نام نهضت ملی گفت : شرط تحویل واحد مسکونی تاهل در زمان تحویل واحد است .

    راستگو همچنین ضمن دعوت از انبوه سازان و سازندگان یا مالکان بخش خصوصی جهت استفاده از تسهیلات خود مالک گفت : ثبت آمار ۱۱ هزار نفر جهت تسهیلات خود مالک نیز نشان از گرم شدن بازار ساخت و ساز مسکن دارد .

    این در حالی است که برای هر واحد مسکونی در شهر تهران ۴۵۰ میلیون تومان وام تسهیلات در نظر گرفته شده و در شهرهای استان این رقم ۳۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد است .




    مطالب مرتبط

    ساخت پروژه مسکن ویژه تهرانسر شامل ده بلوک ۲۲۹ واحدی از سال ۱۳۹۰ آغاز و تا سال ۱۳۹۶ به پایان رسید و از سال ۱۳۹۷ مراحل اخذ پایان کار توسط همکارانم در معاونت های املاک و حقوقی و مسکن و ساختمان آغاز شد .

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    نظرات کاربران