در حال بارگذاری ...
  • نیازمند حضور جدی جامعه مهندسین مازندران در اجرا ، طراحی و نظارت بر طرح نهضت ملی مسکن هستیم

    با همتی که از مهندسین استان سراغ داریم مطمئن هستیم که مازندران در اجرای این طرح با ارائه بهترین و مطلوب ترین فعالیت ها سرآمد استان های کشور خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران ضمن مشارکت جدی جامعه مهندسین استان در طراحی و اجرا و نظارت در طرح نهضت ملی مسکن ، از اجرای این طرح در استان مازندران با سرعت مناسب و قابل توجه خبر داد .

    سید محمد نظری از اجرای نهضت ملی مسکن در استان مازندران با سرعت مناسبی خبر داد و گفت : با پیگیری‌هایی که انجام شد زمین های بسیار خوبی برای شروع و تکمیل این طرح در استان اختصاص یافت .

    نظری با اشاره به برنامه تولید و تفاهم نامه‌هایی که در سطح ملی انجام شد نیازمند حضور جدی جامعه مهندسی مازندران در مباحث طراحی ، نظارت و اجرای این طرح در استان شد و گفت : با همتی که از مهندسین استان سراغ داریم مطمئن هستیم که مازندران در اجرای این طرح با ارائه بهترین و مطلوب ترین فعالیت ها سرآمد استان های کشور خواهد شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به بازنگری قانون نظام مهندسی که هم اکنون در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی کلیت آن به تصویب رسیده است و در اختیار استان‌ها برای اظهار نظر قرار گرفت افزود : انتظار می‌رود سازمان نظام مهندسی مازندران به طور شفاف انتظارات خود را برای اصلاح این قانون بیان دارد .

    نظری با اشاره به حضور ۴۰ هزار مهندس در استان مازندران که ۱۷ هزار نفر آن را مهندسان کاردان تشکیل می‌دهند آینده نوید بخشی را برای حوزه مهندسی استان متصور شد و گفت : اکنون زمان مناسبی است تا آنچه که مد نظر آیندگان و پیشکسوتان جامعه مهندسی استان است در بازنگری قانون نظام مهندسی یکبار برای همیشه دیده شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون عملیات آماده‌سازی اراضی ۳۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهمیرزاد توسط شهرداری شهمیرزاد در حال اجراست و دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق با انجام عملیات انتقال خطوط ، خدمات زیربنایی لازم را فراهم می‌کنند .

    |

    در گلستان تا کنون برای شهرهای گرگان ، گنبد کاووس ، گمیشان ، علی آباد کتول ، بندر ترکمن ، نوکنده ، سیمین شهر ، آق قلا ، خان ببین ، نگین شهر ، گالیکش ، قرق ، کلاله و مراوه تپه طرح متناسب با تخصیص سرانه آموزشی موردنیاز تهیه شد .

    |

    از مهم‌ترین موارد مطرح شده می‌توان به بررسی طرح تفکیکی سایت ۴۶ هکتاری نهضت ملی مسکن در شهر ملک آباد ، تغییر کاربری ، افزایش طبقات ، جانمایی کاربری آموزشی مقیاس محله ، بررسی طرح تفکیکی سایت اداری و بررسی طرح اصلاحی شبکه معابر و... اشاره کرد .

    |

    نظرات کاربران