در حال بارگذاری ...

فرصت ۱۰ روزه صاحبان خانه‌های خالی برای ثبت اطلاعات سکونت در سامانه ملی املاک و اسکان کشور

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای از فرصت ۱۰ روزه کلیه مشمولان مالیاتی که از طرف سازمان امور مالیاتی کشور پیامک دریافت کرده‌اند ، برای ثبت اطلاعات سکونت و مالکیت در سامانه ملی املاک و اسکان کشور خبر داد .

معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد : مطابق ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم و اصلاحات بعدی آن و با توجه به آغاز فرآیند اخذ مالیات از خانه‌های خالی ، کلیه مشمولان مالیات که از طرف سازمان امور مالیاتی کشور پیامک دریافت کرده‌اند ، حداکثر ظرف ۱۰ روز فرصت دارند تا با مراجعه به "سامانه ملی املاک و اسکان کشور"، اطلاعات سکونت و مالکیت خود را به روز کنند .

گفتنی است پیش از این نیز سازمان امور مالیاتی اعلام کرده بود :‌‌ «‌پیرو ارسال پیامک پرداخت مالیات خانه‌های خالی ، مشمولان می‌توانند با ورود به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی و مشاهده واحد یا واحدهای مسکونی مشمول مالیات ، نسبت به پذیرش و پرداخت مالیات و یا عدم پذیرش و ثبت توضیحات و علت عدم پذیرش آن اقدام کنند» .




مطالب مرتبط

سازمان ملی زمین و مسکن ، شرکت بازآفرینی شهری ایران ، شرکت عمران شهرهای جدید و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه در بخش مسکن ضمن ارایه برنامه‌های پیشنهادی خود، تمامی منابع مالی مورد نیاز ، زیرساخت‌ها و دیگر موارد را به طور شفاف پیش‌بینی کنند تا کار با سرعت پیش برود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

|

استان زنجان تجربه بسیار خوبی در مسکن مهر داشت و باید این موفقیت در طرح نهضت ملی مسکن هم محقق شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی بر شناسایی متقاضیان واقعی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن تاکید و تصریح کرد : ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی ، مسعود بیات منش را به عنوان معاون مسکن و ساختمان خود منصوب کرد .

|

نظرات کاربران