در حال بارگذاری ...

افزایش تعهد دولت به مردم در پی افزایش نام‌نویسی‌ها در طرح نهضت ملی مسکن

انتظار ما این است کسانی که فاقد مسکن هستند ، حتماً در این طرح ثبت نام کنند ، چرا که با افزایش نام‌نویسی‌ها تعهدات ما افزایش می‌یابد و با حمایت‌هایی که امروز از سوی مجلس شورای اسلامی و دولت صورت می‌گیرد ، مردم می‌توانند صاحب سرپناه شوند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی گفت : انتظار این است کسانی که فاقد مسکن هستند، حتماً در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند ، چرا که با افزایش نام‌نویسی‌ها تعهدات ما افزایش پیدا می کند .

رستم قاسمی عصر روز جمعه ، سیزدهم اسفندماه ، در آئین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه ۴۸ واحدی مسکن جوانان و فرهنگیان روستایی با حضور در روستای نصرآباد گرگان ، گفت : امروز شاهد عملیات اجرایی هزاران واحد مسکونی در روستاها و شهرهای استان هستیم که این نشانگر تلاش ویژه بنیاد مسکن است . بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد انقلابی در کنار دولت قرار دارد و امروز نیز در نهضت ملی مسکن این بنیاد بار عظیمی را در این طرح به دوش می‌کشد .

وی با تاکید براینکه امیدواریم خدمتگزار بی‌منت و واقعی برای مردم باشیم ، عنوان کرد : در این صورت می‌توانیم طرح نهضت ملی مسکن که امری است که می‌تواند در زندگی مردم خصوصاً اقشار ضعیف و متوسط تاثیر بسزایی بگذارد را به درستی انجام دهیم و رسالت خود را به پایان برسانیم .

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی حدود ۲۶ هزار واحد در استان گلستان گفت : این امر می‌تواند به اشتغال و وضعیت مسکن مردم کمک کند و می‌تواند کاهش قیمت مسکن و اجاره‌ها را به دنبال داشته باشد . انتظار ما این است کسانی که فاقد مسکن هستند ، حتماً در این طرح ثبت نام کنند ، چرا که با افزایش نام‌نویسی‌ها تعهدات ما افزایش می‌یابد و با حمایت‌هایی که امروز از سوی مجلس شورای اسلامی و دولت صورت می‌گیرد ، مردم می‌توانند صاحب سرپناه شوند .

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن زمین به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد و فرصت بسیار مناسبی است که در اختیار مردم قرار گرفته است ، اظهار کرد : می‌توانیم دولت سیزدهم را دولت صادق العهد بدانیم و باید همواره به تعهدات خود عمل کنیم ، همچنین با توجه به ولادت امام حسین(ع) که پیش رو است ، می‌توانیم با رمز "یا حسین(ع)"، این نهضت بزرگی که در استان شروع شده است را سرعت بخشیم و شاهد بارگذاری بخش باقیمانده استان باشیم .




مطالب مرتبط

اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند ؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم . از این میزان ثبت نامی ، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند . این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را ...

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هم‌زمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد ، ۴ هزار و ۱۵۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان افتتاح و تحویل ...

|

بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

|

نظرات کاربران