در حال بارگذاری ...
  • انجام ۶۷ پروژه در زیربنای بیش از ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار مترمربع توسط سازمان مجری طی سال ۱۴۰۰

    پروژه مصلی امام خمینی (ره) با زیربنای ۳۴۹ هزار و ۸۰ مترمربع ، توسعه مجلس شورای اسلامی در قالب دو پروژه با زیربنای ۲۱۵ هزار و ۴۰۰ مترمربع ، توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه در زیربنای ۴۰ هزار مترمربع بخش دیگر ماموریت‌های سازمان در سال جاری بوده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از انجام ۶۷ پروژه که شامل ساختمان‌های درمانی ، ورزشی ، تربیتی و تامینی ، مصلی ، توسعه مجلس شورای اسلامی ، توسعه حرم حضرت معصومه در سال جاری در زیربنای بیش از ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار مترمربع خبر داد .

    علی نبیان به مروری بر مهمترین فعالیت‌های سازمان در احداث خدمات درمانی ، اماکن ورزشی ، اماکن تامینی و تربیتی ، ساختمان‌ها و تجهیزات و سایر طرح‌های در دست اجرا پرداخت .

    معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در مجموع ۶۷ پروژه با اعتبار کل ۱۴۳۷۲۱۵۸۲ میلیون ریال در زیربنای ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۸۴۱ مترمربع ، ماموریت سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در سال جاری بوده است ، توضیح داد : تعداد ۴۱ پروژه خدمات درمانی با زیربنای ۶۷۰ هزار و ۵۴۰ مترمربع ، ۶ پروژه اماکن ورزشی با زیربنای ۱۴۳ هزار و ۲۶۰ مترمربع ، ۱۰ پروژه اماکن تامینی و تربیتی با زیربنای ۳۵۲ هزار و ۵۶۱ مترمربع و ۵ پروژه در بخش ساختمان‌ها و تجهیزات طرح با زیربنای ۳۱۰ هزار مترمربع در برنامه سال جاری سازمان برای احداث و تکمیل قرار گرفت .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی افزود : پروژه مصلی امام خمینی (ره) با زیربنای ۳۴۹ هزار و ۸۰ مترمربع ، توسعه مجلس شورای اسلامی در قالب دو پروژه با زیربنای ۲۱۵ هزار و ۴۰۰ مترمربع ، توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه در زیربنای ۴۰ هزار مترمربع بخش دیگر ماموریت‌های سازمان در سال جاری بوده است .




    مطالب مرتبط

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است . برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود .

    |

    نظرات کاربران