در حال بارگذاری ...

واگذاری و اجاره بیش از ۴۴۱ میلیارد ریال اراضی دولتی استان اصفهان از طریق مزایده عمومی

امسال در بخش برگزاری مناقصه‌ها ۳۷ مورد از طریق مناقصه عمومی و ۷۴ مورد از طریق استعلام قیمت از سامانه ستاد ایران انجام شده که از این میزان ۶۷ مورد آن به نتیجه رسیده و منجر به انتخاب پیمانکار و یا مشاور شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : امسال واگذاری و اجاره ۳۲ قطعه اراضی دولتی در سطح استان به ارزش بالغ بر ۴۴۱ میلیارد ریال از طریق مزایده به نتیجه رسید .

عباس صالحی اظهار کرد : این اداره با انبوهی از آیین‌نامه‌ها ، دستور‌العمل‌ها و فهرست‌بهای مختلف عملیات اجرایی مواجه است که لزوم به روز بودن دانش نیروهای تخصصی آن و دقت در بررسی‌ها را دو چندان کرده است . 

وی بیان داشت : امسال در بخش برگزاری مناقصه‌ها ۳۷ مورد از طریق مناقصه عمومی و ۷۴ مورد از طریق استعلام قیمت از سامانه ستاد ایران انجام شده که از این میزان ۶۷ مورد آن به نتیجه رسیده و منجر به انتخاب پیمانکار و یا مشاور شده است . امسال واگذاری و اجاره ۳۲ قطعه اراضی دولتی در سطح استان اصفهان به ارزش بالغ بر ۴۴۱ میلیارد ریال از طریق مزایده به نتیجه رسید .  

وی با بیان اینکه در سال جاری ۳۵۳ فقره صورت وضعیت موقت و ۵۴ فقره صورت وضعیت قطعی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته عنوان کرد : ثبت اطلاعات ۶۰ قرارد در نرم‌افزار پیمان ، ۵۵ مورد در سامانه پایگاه اطلاعات قراردادهای کشور و ۳۷ مورد در سامانه چارگون از دیگر اقدامات این اداره بوده است . 

صالحی در پایان با اشاره به اهمیت اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها در واگذاری مسئولیت اجرای پروژ‌ه‌ها به پیمانکاران و مشاوران ، اذعان داشت : این اداره همواره بر حفظ کیفیت پروژه‌های احداثی در بالاترین سطح تاکید دارد لذا پروژه‌های در دست احداث اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با رعایت دقیق قوانین و مقررات پیمان و رسیدگی انجام شده و از اعمال سلیقه‌های شخصی پرهیز شده است .




مطالب مرتبط

امسال ، واگذاری و اجاره هفت قطعه اراضی دولتی در سطح استان اصفهان به ارزش ۹۷ میلیارد ریال از طریق مزایده به نتیجه رسید .

|

با تلاش‌های به عمل آمده امسال در راستای حفظ و حراست از اراضی دولتی ۶۳۰ فقره سند تک برگ اخذ و اسناد مالکیت دفترچه‌ای به تک برگی تبدیل شده است . در جهت تامین مسکن اقشار ویژه استان اصفهان (خانواده معظم شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد ، آزادگان و فرزند جانباز بالای ۷۰ درصد) ، اراضی ...

|

امسال تا کنون با توجه به تلاش‌های به عمل آمده ، ۶۳۰ فقره سند تک برگ برای اراضی ملی استان اصفهان به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ و همچنین اسناد دفترچه‌ای به تک برگی تبدیل شده است .

|

پس از اخذ پروانه ساختمانی ، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان تعیین تکلیف و احداث واحدهای ساختمانی آغاز می شود . سهم آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و اختصاص به موقع تسهیلات ، پشتوانه تسریع در اجرای پروژه است .

|

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، سهم استان اصفهان ، ساخت ۱۸۳ هزار و ۸۶۶ واحد مسکونی است .

|

نظرات کاربران