در حال بارگذاری ...

تعیین تکلیف ۷۴ درصد از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان شمالی

تاکنون ۷۶۷۷ متقاضی مجرد در این طرح ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۴۶۹ متقاضی مرد و ۴۲۰۸ متقاضی شامل زن خود سرپرست و زن مجرد بالای ۳۵ سال هستند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تعیین تکلیف ۷۴ درصد از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد .

صبح امروز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ جلسه بررسی اقدامات صورت گرفته در طرح نهضت ملی مسکن با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی و سایر مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، بانک مسکن به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد .

قاسم قاسمی گفت : تعداد ۵۴۴۹۱ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در استان تاکنون ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۰۰۷۴ متقاضی شامل ۷۴ درصد تعیین تکلیف و ۱۴۴۱۷ متقاضی شامل ۲۶ درصد تعیین تکلیف آنها باقی مانده است که بزودی انجام خواهد شد . براساس گزارش طرح نهضت ملی مسکن که توسط وزارت راه و شهرسازی در جلسه امروز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ اعلام شد ، اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در بحث تعیین تکلیف متقاضیان رتبه اول را کسب کرد .

وی همچنین به ثبت نام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود : تاکنون ۷۶۷۷ متقاضی مجرد در این طرح ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۴۶۹ متقاضی مرد و ۴۲۰۸ متقاضی شامل زن خود سرپرست و زن مجرد بالای ۳۵ سال هستند .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان تصریح کرد : ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن تا پایان آخرین روز از سال ۱۴۰۰ ادامه دارد که در همین راستا پالایش متقاضیان قبلی که ثبت نام کردند نیز صورت خواهد گرفت .




مطالب مرتبط

اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

|

تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

|

پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است .

|

اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

|

جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

|

نظرات کاربران