در حال بارگذاری ...
  • متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شیراز و شهر جدید صدرا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند

    برای سرعت بخشیدن به پالایش متقاضیان و یافتن افراد واجد شرایط قسمت تایید اولیه را به دفاتر پیشخوان دولت (منتخب) در شهر شیراز و صدرا واگذار کردیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت : متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر شیراز و شهر جدید صدرا که اقدام به ثبت نام کرده اند جهت تکمیل فرایند ثبت نام ، به دفاتر پیش خوان منتخب در شیراز و صدرا مراجعه کنند .

    محمودرضا طالبان بیان کرد : تا کنون ۱۳۰ هزار نفر در شهر جدید صدرا و شیراز ثبت نام کرده اند . برای سرعت بخشیدن به پالایش متقاضیان و یافتن افراد واجد شرایط قسمت تایید اولیه را به دفاتر پیشخوان دولت (منتخب) در شهر شیراز و صدرا واگذار کردیم .

    مدیر کل راه و شهرسازی فارس از متقاضیانی که ثبت نام کرده اند خواست در اسرع وقت به دفاتر پیش خوان دولت انتخاب شده توسط اداره کل راه و شهرسازی مراجعه و مراحل ثبت نام خود را کامل کنند .

    محمودرضا طالبان اضافه کرد : متقاضیان می توانند در دوشیفت صبح و عصر جهت تشکیل پرونده به دفاتر پیش خوان منتخب مراجعه کنند .




    مطالب مرتبط

    نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه دار شدن کسانی است که نمی‌توانند به هر دلیلی صاحب‌خانه شوند لذا باید از همه ظرفیت ها برای اجرای هر چه سریعتر طرح های آماده سازی سایت های طرح نهضت ملی مسکن بهره گرفت .

    |

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تصویب الحاق ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به محدوده ...

    |

    در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان ، تاکنون بیش از ۲۳۰ پروژه تعیین شده است ، همچنین در این شهرها در حال حاضر برای ساخت افزون بر ۲۹ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی قرارداد سازنده منعقد شده است .

    |

    نظرات کاربران