در حال بارگذاری ...

آغاز طرح نوروزی تشدید حفاظت از اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان

شهروندان می‌توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان اعلام کنند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از آغاز طرح نوروزی تشدید حفاظت از اراضی دولتی در این استان خبر داد .

سرهنگ‌ غلامرضا سراوانی با بیان طرح تشدید حفاظت اراضی تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده در استان ادامه دارد ، اظهار داشت : متخلفان ایام نوروز را فرصت مناسبی برای ساخت و ساز در اراضی دولتی در نظر می‌گیرند از این رو یگان حفاظت از اراضی این اداره کل همچون سنوات گذشته با تشدید تدابیر لازم ، از تمام توان خود جهت حفاظت از این اراضی استفاده می نماید . در این راستا افزون بر ۴۰ نفر از نیروهای عوامل یگان حفاظت اراضی سیستان و بلوچستان به منظور پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف به اراضی دولتی و مقابله با آن در آماده باش کامل درآمدند .

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد : همچنین به منظور صیانت هر چه بهتر از اراضی و استفاده از ظرفیت مردمی نشستی با تمامی دهیاران و شوراها برگزار و مقرر گردید علاوه بر برگزاری گشت های مشترک با سازمان های متولی به منظور فرهنگ سازی آموزش همگانی نیز مورد توجه قرار گیرد .

سرهنگ‌ سراوانی با بیان اینکه تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند تا به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی کنند ، گفت : شهروندان می‌توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان اعلام کنند .




مطالب مرتبط

یگان حفاظت راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضان به اراضی ملی و دولتی به شکل جدی و قانونی برخورد می‌کند .

|

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی واقع در شهرستان امیدیه اعلام کنند .

|

سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

|

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .

|

رویکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن پیشگیری از وقوع تعرض به اراضی دولتی است که در همین راستا و با اقدامات پیشگیرانه در اسفند ماه هیچ تعرضی در استان‌های البرز ، چهارمحال و بختیاری ، زنجان ، قم و گیلان رخ نداده است .

|

نظرات کاربران