در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت فیزیکی مناسب در عملیات احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن استان ایلام

    اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام برای اشخاص واجد شرایط نهایی که اقدام به واریز سهم آورده ۴۰ میلیون تومانی نمایند زمین و پروژه اختصاص خواهد داد و در این زمینه قطعاً همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر کارگزاری ها برای احداث واحدهای ساختمانی افزایش خواهد یافت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن استان ایلام برای ثبت نام کنندگان جدید به زودی آغاز می شود .

    عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان در بازدید نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از پروژه ۶۳۰ واحدی ماهور شهر ایلام گفت : با همکاری راه و شهرسازی استان ایلام و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان طرح نهضت ملی مسکن با پیشرفت مناسبی در حال اجرا است .

    بهادری در خصوص پروژه ۶۳۰ واحدی ماهور شهر ایلام گفت : زمین این پروژه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان کارگذار جهت احداث واحدهای نهضت ملی مسکن واگذار شده و هم اکنون احداث ۶۳۰ واحد این طرح در حال اجرا است . برای آماده سازی احداث این مجتمع ها بالغ بر ۸۰ هزار متر مکعب خاکبرداری صورت گرفته و هم اکنون پروژه در بلوکهای مختلف در حال اجرای فونداسیون می باشد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به ثبت نام ۳۶۵۶۸ نفردر طرح نهضت ملی مسکن استان ایلام افزود : از این تعداد تاکنون ۹۵۳۶ مورد حائز شرایط اولیه و ۴۱۱۶ مورد نیز تأیید نهایی شده است که از اشخاص تأیید شده نیز ۱۷۹۲ نفر اقدام به واریز سهم آورده بالای ۴۰ میلیون تومانی کرده‌اند .

    وی در ادامه خاطرنشان کرد : با توجه به افزایش تعداد ثبت نام شدگان نهضت ملی مسکن و به تبع آن افزایش تعداد اشخاص واجد شرایط گفت : اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام برای اشخاص واجد شرایط نهایی که اقدام به واریز سهم آورده ۴۰ میلیون تومانی نمایند زمین و پروژه اختصاص خواهد داد و در این زمینه قطعاً همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر کارگزاری ها برای احداث واحدهای ساختمانی افزایش خواهد یافت .




    مطالب مرتبط

    اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

    |

    تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    نظرات کاربران