در حال بارگذاری ...
  • متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان تهران وضعیت خود را در سامانه کنترل کنند

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : متقاضیان پس از ثبت نام جهت تکمیل فرایند ثبت نام در مسیر رسیدن به مرحله افتتاح حساب و دریافت اولین پیامک باید وضعیت خود را در سامانه Saman.mrud.ir کنترل کنند .

    خلیل محبت خواه ، در خصوص فرآیند تکمیل اطلاعات متقاضیان اظهار داشت : اگر وضعیت متقاضی در انتظار بررسی باشد یعنی حائز شرایط اولیه است و باید در سامانه مربوط در منوی مشاهده و پیگیری درخواست ، وارد جزئیات و قسمت مدارک شده و نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند .

    وی افزود : اگر متقاضی در وضعیت در انتظار دریافت و یا تکمیل استعلام باشد باید صبر کند تا وضعیت به حالت در انتظار بررسی تغییر کرده و بارگذاری را انجام دهد و اگر متقاضی در وضعیت در انتظار تایید استعلام است باید به اداره راه و شهرسازی در استان تهران یا شهرستان ها مراجعه کند تا استعلام انجام و تعیین تکلیف شود و به وضعیت در انتظار بررسی تغییر یابد سپس ادامه بارگذاری مدارک کامل شده در پایان هم بعد از بارگذاری مدارک با مراجعه به اداره کل یا اداره شهرستانی تایید اولیه با بررسی مدارک صورت پذیرفته و معرفی به بانک جهت تسهیلات انجام می شود .




    مطالب مرتبط

    از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

    |

    حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

    |

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

    |

    تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

    |

    نظرات کاربران