در حال بارگذاری ...
  • بررسی تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان اصفهان

    امسال در مجموع جلسات شورای برنامه‌ریزی استان اصفهان یکهزار و ۷۲۵ مصوبه مربوط به کارگروه زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست بوده که نشان دهنده حجم بالای مصوبات استان است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پنجمین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان اصفهان بخشی از ۱۳۸ بند دستور کار مورد بررسی قرار گرفت و مابقی به جلسه آتی موکول شد .

    جلسه کارگروه امور زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان اصفهان ، در محل سالن اجتماعات استانداری به ریاست استاندار اصفهان و با حضور محمد بنائیان معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان و دیگر اعضا برگزار شد .

    در این جلسه بخش‌هایی از ۱۳۸ بند دستور کار مطرح و مابقی به جلسه آتی موکول شد .  

    معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در سالجاری پنج جلسه کارگروه امور زیربنایی در استان برگزار شده است گفت : چهار جلسه قبلی این کارگروه در مجموع  یکهزار و ۵۳۷ مصوبه داشته است .  

    وی اذعان داشت : امسال در مجموع جلسات شورای برنامه‌ریزی استان اصفهان یکهزار و ۷۲۵ مصوبه مربوط به کارگروه زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست بوده که نشان دهنده حجم بالای مصوبات استان است .  

    گفتنی است : مهمترین مباحث مطرح شده در پنجمین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان اصفهان ، تأمین زمین جهت طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف بود که مورد بررسی و تصویب قرار گرفت .

     




    مطالب مرتبط

    در سامانه طرح‌های حمایتی تولید مسکن و در سطح شهرهای استان اصفهان تاکنون تعداد بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ پروژه نهضت ملی مسکن تعریف شده است که بر این اساس در مجموع افزون بر ۵۲ هزار واحد در این پروژه‌ها قابل تخصیص به متقاضیان خواهد بود .

    |

    از مجموع متقاضیان حائز شرایط بیش از ۶۸ هزار و ۴۰۰ نفر، حائزین شرایط فعال شهرهای جدید استان و افزون بر ۸۸ هزار و ۹۰۰ نفر ، متقاضیان حائز شرایط شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت هستند .

    |

    با بررسی‌های به عمل آمده از متقاضیان ثبت نامی حدود ۹ هزار نفر دارای فرم "ج" سبز بودند و برای تشکیل پرونده مراجعه کردند که تا کنون تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شدند . با توجه به اینکه در بعضی از شهرها زمین دولتی آماده داشتیم زمین به حدود یک هزار و ۳۵۰ نفر از مددجویان ...

    |

    در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان ، تاکنون بیش از ۲۳۰ پروژه تعیین شده است ، همچنین در این شهرها در حال حاضر برای ساخت افزون بر ۲۹ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی قرارداد سازنده منعقد شده است .

    |

    از مجموع متقاضیان حائز شرایط بیش از ۶۸ هزار و ۴۰۰ نفر ، حائزین شرایط فعال شهرهای جدید استان و افزون بر ۸۸ هزار و ۶۰۰ نفر ، متقاضیان حائز شرایط شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت هستند .  

    |

    نظرات کاربران