در حال بارگذاری ...
  • انبوه‌سازان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن مشارکت داده می‌شوند

    هر جا زمین تامین و مشکلات و مسائل آن حل شود ، مقدمات اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آن اراضی آغاز خواهد شد. استانداران و مسئولان استانی در خصوص تامین زمین و اجرای بهینه طرح نهضت ملی مسکن مسئولیت دارند و باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در نشست با مدیران کل راه و شهرسازی بر اجرای بهینه طرح نهضت ملی مسکن و بهره‌مندی از توان انبوه‌سازان در تولید مسکن تاکید کرد .

    رستم قاسمی در نشست بررسی روند تامین زمین و اجرای طرح نهضت ملی مسکن بر حل و فصل مسائل زمین در استان‌های سراسر کشور تا پایان امسال با مدیریت و نظارت استانداران تاکید کرد و گفت : طرح نهضت ملی مسکن جهادی است که باید در موعد تعیین‌شده به انجام برسد .

    وزیر راه و شهرسازی با یادآوری اینکه احداث ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال دولت سیزدهم در برنامه وزارت راه و شهرسازی قرار دارد ، ادامه داد : هر جا زمین تامین و مشکلات و مسائل آن حل شود ، مقدمات اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آن اراضی آغاز خواهد شد . استانداران و مسئولان استانی در خصوص تامین زمین و اجرای بهینه طرح نهضت ملی مسکن مسئولیت دارند و باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند .

    قاسمی تصریح کرد : سازمان ملی زمین و مسکن و معاونت مسکن و ساختمان در خصوص تعیین سهیمه استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بر اساس تامین زمین در هفته‌های آتی، اعلام نظر و نتیجه را گزارش بدهند . استان‌هایی که عملکرد مناسبی در تامین زمین و حل مسائل مربوط به آن داشته‌اند نیز سهمیه‌شان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن افزایش یابد .

    وی همچنین بر فعال کردن انبوه‌سازان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و بهره‌مندی از توان بخش خصوصی در تولید مسکن در تمامی استان‌های کشور تاکید کرد .

    قاسمی با اشاره به تصویب قانون جهش تولید مسکن بر حل مسائل زمین در استان‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت : در خصوص تامین مسکن برای افرادی که نیازمند مسکن هستند دولت مسئولیت دارد و در اجرای این مسئولیت نیز قدم برمی‌دارد .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هم‌زمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد ، ۴ هزار و ۱۵۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان افتتاح و تحویل ...

    |

    نظرات کاربران