در حال بارگذاری ...
  • اعطای تسهیلات ساخت به متقاضیان خودمالک و بافت‌های فرسوه شهری جنوب استان کرمان

    پروانه ساختمان و سند مالکیت ملک برای دریافت این تسهیلات ضروری است و مالکین این اراضی می توانند به ازای هر واحد ، تسهیلات اخذ نمایند و در مرحله فروش اقساطی افراد مورد نظر را جهت اخذ کارت قسط به بانک عامل‌ معرفی نمایند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از اعطاء تسهیلات ساخت به متقاضیان خودمالک و بافت های فرسوده شهری در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت : سقف دریافت این تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان است .

    محمد ساردویی گفت : متقاضیان خودمالک و بافت‌های فرسوده شهری برای استفاده از تسهیلات ساخت در طرح نهضت ملی مسکن می توانند با مراجعه به سامانه saman.mrud.ir از تسهیلات طرح خود مالکی و تسهیلات بافت های فرسوده شهری در طرح اقدام ملی مسکن (در چارچوب مصوبات شورای پول و اعتبار) بهره مند شوند و سقف دریافت این تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان است .

    وی در خصوص مدارک مورد نیاز برای استفاده از تسهیلات اظهار داشت : پروانه ساختمان و سند مالکیت ملک برای دریافت این تسهیلات ضروری است و مالکین این اراضی می توانند به ازای هر واحد ، تسهیلات اخذ نمایند و در مرحله فروش اقساطی افراد مورد نظر را جهت اخذ کارت قسط به بانک عامل‌ معرفی نمایند .

    ساردویی در پایان گفت : افرادی که جهت دریافت تسهیلات معرفی می شوند نیازی به دارا بودن شرایط ماده یک آئین نامه قانون ساماندهی مسکن نخواهند بود .




    مطالب مرتبط

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بافت‌های شهری از جمله اهدافی است که همواره کارشناسان بر اجرای آن تاکید کرده اند و دولت سیزدهم نیز در اجرای قانون جهش تولید مسکن بر این مهم تاکید ویژه داشته است .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    نظرات کاربران