در حال بارگذاری ...
  • احیا و بازآفرینی میدان توپخانه شهر شیراز

    به نظر می‌رسد حلقه مفقوده آثار برجای مانده از دوران زندیه همین میدان توپخانه حدفاصل مدرسه ابوذر و ارگ کریم خان است که بانک ملی نیز باید به عنوان یک اثر شاخص در طرح بماند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت : میدان توپخانه شیراز که از آثار دوره زندیه است احیا می‌شود .

    محمودرضا طالبان درباره پروژه زندیه و لزوم بازآفرینی این محور اظهار داشت : آثار باقی مانده از دوران زندیه در شهر شیراز آثار قابل توجهی است و این آثار در یک مقطعی آماده پذیرش از سازمان یونسکو بود به عنوان اینکه ثبت جهانی شود اما به دلایلی از جمله وجود هتل آسمان این ثبت به تاخیر افتاد .

    وی با بیان اینکه درباره احیای میدان توپخانه اتفاقات خوبی در این حوزه افتاده و جلساتی را با مشاور طرح در هفته آینده خواهیم داشت ، گفت : تیم شهرداری نیز روی این پروژه حساسیت دارند و شهردار منطقه به عنوان متولی این امر معرفی کردند که اقدام خوبی بوده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس با بیان اینکه نشست خوبی با مجموعه شهرداری نیز برگزار می‌شود ، افزود : به نظر می‌رسد حلقه مفقوده آثار برجای مانده از دوران زندیه همین میدان توپخانه حدفاصل مدرسه ابوذر و ارگ کریم خان است که بانک ملی نیز باید به عنوان یک اثر شاخص در طرح بماند .




    مطالب مرتبط

    ۳۳۰۰ واحد از ظرفیت این شهرک در راستای قوانین حمایتی طراحی شده و به طرح بزرگ نهضت ملی مسکن اختصاص داده می‌شود و نیاز فعلی مردم را بر اساس تعهدات دولت در طرح نهضت ملی مسکن برطرف می‌کند .

    |

    سند این اراضی به‌منظور اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن در رهن بانک‌های عامل قرار می‌گیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در راستای اجرای تفاهمنامه میان اداره کل راه و شهرسازی استان فارس و شرکت فولاد نی‌ریز ، آئین تحویل زمین برای تامین مسکن ...

    |

    نظرات کاربران