در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۷۰۴ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در ورامین

    پروژه مسکونی نهضت ملی مسکن ورامین در ۸۸ قطعه و ۵ طبقه به تعداد ۷۰۴ واحد با اسکلت بتنی ظرف دو سال آتی اجرایی و تحویل متقاضیان خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از عملیات اجرایی پروژه ۷۰۴ واحدی نهضت ملی مسکن در ورامین در راستای تفاهم نامه فی مابین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اداره کل راه و شهرسازی با حضور استاندار تهران خبر داد .

    خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به تفاهم نامه انجام شده گفت : تامین مسکن نیروهای مسلح با آورده زمین از نهادهای ذیربط و با کمک تسهیلات قانون جهش تولید مسکن امکان و ظرفیت خوبی است که روز گذشته بر همین اساس و با حضورمهندس منصوری استاندار تهران پروژه ۷۰۴ واحدی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان ورامین آغاز شد .

    وی با اشاره به مساحت ۹۲ هزار مترمربعی این پروژه در بافت شهری ورامین گفت : پروژه مسکونی نهضت ملی مسکن ورامین در ۸۸ قطعه و ۵ طبقه به تعداد ۷۰۴ واحد با اسکلت بتنی ظرف دو سال آتی اجرایی و تحویل متقاضیان خواهد شد .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در پایان تصریح کرد : این واحدها به شهروندانی اعطا می شود که تاکنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده اند و به عبارتی فرم ج آنها سبز است . 




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    ۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از الحاق ۷۴۹ هکتار از اراضی دولتی به بافت روستایی هفت شهر استان خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    نظرات کاربران