در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات اجرایی ۲ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید علوی

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت : در فاز اول عملیات اجرایی ۲ هزار واحد مسکن طرح نهضت ملی در شهرجدید علوی با حضور سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ، آغاز شد .

آرش رضایی در آیین آغاز عملیات اجرایی این مراسم ، از روند خوب پیگیری و اجرای طرح ملی نهضت مسکن در هرمزگان خبر داد .

وی با تأکید بر اینکه قرار نیست در شهر جدید علوی صرفا مسکن‌سازی داشته باشیم بلکه به دنبال شهرسازی هستیم ، گفت : از این ‌رو توجه به زیرساخت‌های حمل و نقل ، دسترسی‌های شهروندان ، ساخت مراکز درمانی ، ورزشی ، فرهنگی ، آموزشی و انتظامی و دیگر نیازهای زیربنایی و روبنایی داریم .

گفتنی است در این روز یک واحد درمانگاه شبانه روزی و دندانپزشکی و همچنین یک باب کلانتری نیز با حضور دکتر جعفری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید افتتاح و به بهره برداری رسید .

جعفری در این سفر یک روزه از محل جانمایی شهرک جدید ساحلی در ساحل شرقی بندرعباس و سایر پروژه های عمرانی این شهر جدید بازدید و از نزدیک در جریان جزئیات اقدامات قرار گرفت .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی برای افتتاح ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی پردیس در مهرماه امسال خبر داد .

|

پروژه‌های آماده‌سازی در فاز ۱۱ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های باقیمانده در بحث مسکن مهر پردیس است که در همین راستا امروز مبالغی به حساب پیمانکار آماده‌ساز این فاز واریز شد . همچنین با توجه به اهمیت آماده‌سازی‌ها ، تامین قیر یارانه‌ای برای پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت ...

|

بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

|

طی یک سال گذشته ، با تأکیدهای ویژه وزیر راه و شهرسازی ، پیرامون اجرایی کردن ۲۷ سکونت گاه جدید ساحلی ، علاوه بر انجام مطالعات ضرورت سنجی و مکان یابی ، مطالعات ساختاری فضائی این شهرهای جدید تهیه شده و از آن میان ، طرح جامع ۶ شهر جدید و یک شهرک به عنوان پروژه‌های پرچم‌دار ، آماده ...

|

در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

|

نظرات کاربران