در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی ۲ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید علوی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت : در فاز اول عملیات اجرایی ۲ هزار واحد مسکن طرح نهضت ملی در شهرجدید علوی با حضور سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ، آغاز شد .

    آرش رضایی در آیین آغاز عملیات اجرایی این مراسم ، از روند خوب پیگیری و اجرای طرح ملی نهضت مسکن در هرمزگان خبر داد .

    وی با تأکید بر اینکه قرار نیست در شهر جدید علوی صرفا مسکن‌سازی داشته باشیم بلکه به دنبال شهرسازی هستیم ، گفت : از این ‌رو توجه به زیرساخت‌های حمل و نقل ، دسترسی‌های شهروندان ، ساخت مراکز درمانی ، ورزشی ، فرهنگی ، آموزشی و انتظامی و دیگر نیازهای زیربنایی و روبنایی داریم .

    گفتنی است در این روز یک واحد درمانگاه شبانه روزی و دندانپزشکی و همچنین یک باب کلانتری نیز با حضور دکتر جعفری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید افتتاح و به بهره برداری رسید .

    جعفری در این سفر یک روزه از محل جانمایی شهرک جدید ساحلی در ساحل شرقی بندرعباس و سایر پروژه های عمرانی این شهر جدید بازدید و از نزدیک در جریان جزئیات اقدامات قرار گرفت .




    مطالب مرتبط

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    طی یک سال گذشته ، با تأکیدهای ویژه وزیر راه و شهرسازی ، پیرامون اجرایی کردن ۲۷ سکونت گاه جدید ساحلی ، علاوه بر انجام مطالعات ضرورت سنجی و مکان یابی ، مطالعات ساختاری فضائی این شهرهای جدید تهیه شده و از آن میان ، طرح جامع ۶ شهر جدید و یک شهرک به عنوان پروژه‌های پرچم‌دار ، آماده ...

    |

    در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

    |

    در طرح اجرای نهضت ملی در شهرهای جدید ۴۰۰ هزار واحد را متعهد شدیم که خوشبختانه تا به امروز بالغ بر ۳۳۵هزار واحد تامین زمین شده است که یک رکورد ۶۰ درصدی در تامین زمین در دو ماه پایان سال گذشته وجود داشته است و عملیات اجرایی نیز شتاب گرفته است .

    |

    در خصوص نهضت ملی مسکن تا اواخر بهمن ماه واحدهای دارای قرارداد در سطح کشور ۱۲۵ هزار و ۹۳۵ واحد بوده است که برنامه‌ریزی برای حدود ۴۰ هزار واحد را در دستور کار داریم . در برنامه است تا قبل از اتمام سال واحدهایی که در شهرهای جدید کار ساخت آنها آغاز می‌شود به بیش از ۱۶۶ هزار واحد ...

    |

    نظرات کاربران