در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت ۸۲ درصدی فاز نخست پروژه احداث مصلی امام‌ خمینی (ره)

    تکمیل مصلی امام‌خمینی (ره) در دو فاز انجام خواهد شد که فاز نخست آن با پیشرفت فیزیکی حدود ۸۲ درصد در حال انجام است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ضمن اعلام بازدید از مصلی امام‌ خمینی (ره) از تکمیل فاز نخست این پروژه با ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد .

    علی نبیان ضمن اعلام بازدید از پروژه مصلی امام‌خمینی (ره) از فعال بودن فرآیند تکمیل آن در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ خبر داد .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت : بازدید امروز از مصلی امام‌ خمینی(ره) با حضور نمایندگانی از شرکت ملی ساختمان و موسسه حراء مجموعه قرارگاه خاتم‌الانبیاء انجام شد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی افزود : تکمیل مصلی امام‌خمینی (ره) در دو فاز انجام خواهد شد که فاز نخست آن با پیشرفت فیزیکی حدود ۸۲ درصد در حال انجام است . در طی این بازدید ضمن مروری بر برنامه‌های ۱۴۰۰ برنامه‌های سال جاری نیز مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت .

    گفتنی است ، مصلی امام‌ خمینی (ره) در ۳۲۷ هزار مترمربع زیربنا درحال اجراست .

     




    مطالب مرتبط

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است . برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود .

    |

    نظرات کاربران