در حال بارگذاری ...
  • شروع عملیات اجرایی ۱۰۰ هزار واحد مسکن در کل کشور هر ۳ ماه یک بار

    هدف ما صرفا تولید مسکن نیست چرا که مسکنی که تولید و جذب متقاضیان می‌شود ، در حوزه خدمات زیربنایی و روبنایی هم می‌بایست بهینه باشد . ما به دنبال زیست مطلوب اسلامی هستیم که هم سکونت مطلوب را می‌طلبد و هم فضای اجتماعی و عمومی آن مطلوب باشد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید از برنامه‌ریزی برای شروع عملیات اجرایی ۱۰۰ هزار واحد مسکن در کل کشور به صورت هر ۳ ماه یک بار خبر داد .

    علیرضا جعفری در مراسم افتتاح ۷۱۷۹ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلبهار با حضور وزیر راه و شهرسازی ، گفت : در میان شهرهای جدید کشور ، گلبهار دارای ظرفیت مناسب‌تری است . بالغ بر ۶۰ هزار نفر متقاضی مسکن در گلبهار هستند که در این مرحله ۷۱۷۹ واحد را کلنگ‌زنی خواهیم کرد .

    وی افزود : ما برای پایان این ماه برنامه‌ریزی برای شروع عملیات ۱۰۰ هزار واحد مسکن در کل کشور را خواهیم داشت و امیدواریم طبق وعده‌ای که به وزیر راه و شهرسازی داده‌ایم ، هر سه ماه یک بار ظرفیت آغاز به کار ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن را در سراسر کشور داشته باشیم .

    جعفری ادامه داد : هدف ما صرفا تولید مسکن نیست چرا که مسکنی که تولید و جذب متقاضیان می‌شود ، در حوزه خدمات زیربنایی و روبنایی هم می‌بایست بهینه باشد . ما به دنبال زیست مطلوب اسلامی هستیم که هم سکونت مطلوب را می‌طلبد و هم فضای اجتماعی و عمومی آن مطلوب باشد .

    سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید گفت : توجه به سرانه فضاهای آموزشی ، فرهنگی ، اوقات فراغت ، درمانی و نگاه ویژه به حوزه سلامت در دستور کار ما خواهد بود . به هر حال کار بزرگی در پیش روی دولت جدید است و امیدواریم بتوانیم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها آن را به انجام برسانیم .




    مطالب مرتبط

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

    |

    در استان تهران برای تامین زمین ساخت مسکن مشکلاتی وجود داشت که این مشکل از طریق شهرک‌سازی در حال رفع شدن است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با بیان آغاز عملیات اجرایی ۱۳ هزار واحد مسکونی در اشتهارد از افتتاح ۱۸۰۰ واحد مسکونی مهر ...

    |

    طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساخت این شهرک مسکونی چهار سال زمان می‌برد و به شکلی احداث خواهد شد تا حمل‌ونقل و کیفیت زندگی شهری آن متناسب با استانداردها باشد .

    |

    نظرات کاربران