در حال بارگذاری ...
  • دولت مصمم به اجرای طرح بازآفرینی شهری در کلانشهر مشهد است

    وزارت راه و شهرسازی هیچگونه انتفاعی از طرح بازآفرینی شهری نمی‌برد بلکه در عوض قول می‌دهیم که تا آنجا که امکان دارد از محل دیگر منابع روی این طرح هزینه کنیم تا انشاالله این مشکل در شهر مشهد حل شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد با همفکری و همسویی آستان قدس رضوی و نیز شهرداری مشهد ، بتوان در زمینه بازآفرینی شهری در این کلانشهر گام برداشت .

    رستم قاسمی در ادامه سفر خود به خراسان رضوی در نشستی با حضور شهردار مشهد و با موضوع تامین اراضی برای طرح بازآفرینی شهری در این کلانشهر که پیش از ظهر جمعه ۱۲ فروردین‌ ماه در محل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد ، حضور یافت .

    رستم قاسمی در این نشست گفت : وزارت راه و شهرسازی هیچگونه انتفاعی از طرح بازآفرینی شهری نمی‌برد بلکه در عوض قول می‌دهیم که تا آنجا که امکان دارد از محل دیگر منابع روی این طرح هزینه کنیم تا انشاالله این مشکل در شهر مشهد حل شود .

    وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در اجرای طرح بازآفرینی شهری و انتقال جمعیت در مشهد ، بخشی از حدود ۶۰۰ هکتار زمین مربوطه آزادسازی می‌شود ، افزود : هر مصوبه‌ای که در دولت لازم است، می توانیم پیش‌نویس آن را ظرف یکی ، دو روز از دولت بگیریم چرا که نظر شخص آقای رئیس جمهور روی این مساله مساعد است .

    وی ابراز امیدواری کرد که با همفکری و همسویی آستان قدس رضوی و نیز شهرداری مشهد ، بتوان در زمینه بازآفرینی شهری در کلانشهر مشهد گام برداشت و بار دیگر تاکید کرد که وزارتخانه متبوعش حاضر است برای اجرای این طرح بودجه هزینه کند  چرا که دولت مصمم به حل این مشکل است .




    مطالب مرتبط

    حدود سه دهه از تجربه‌اندوزی سازمان می‌گذرد که لازم است نسبت به بازنگری و احتمالاً تغییر در کلیات یا برخی جزئیات ساختار نظام مهندسی به عنوان یک گام استراتژیک اقدام دقیق و موشکافانه به عمل آورده شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن در دولت سیزدهم ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و به ۵۱ هزار و ۷۴۰ متقاضی واجد شرایط ...

    |

    یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

    |

    با توجه به این که در ابتدای مسیر اجرای قانون قرار داریم ، این امکان وجود دارد که با مقاومت برخی برای عمل به آن روبه‌رو شویم . اما این قانون دست دولت را برای کنترل و آرام کردن بازار در بخش اجاره و خرید و فروش و نظام‌مند کردن مشاوران املاک باز گذاشته است .

    |

    نظرات کاربران