در حال بارگذاری ...
  • احراز شرایط ۲۸ هزار متقاضی طرح جهش تولید مسکن در استان بوشهر

    ساخت واحد‌های کسانی که شرایطش احراز و افتتاح حساب انجام شده ، آغاز شده و از متقاضیان می‌خواهیم تا پس از تکمیل فرآیندها ، آورده‌های خود را تکمیل کنند تا ساخت مسکن با شتاب انجام شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت : در طرح جهش تولید مسکن در استان بوشهر ۵۲ هزار نفر نام‌نویسی کرده‌اند که تا کنون ۲۸ هزار متقاضی احراز شرایط شده‌اند .

    سید محمود دستغیبی گفت : در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ نام‌نویسی برای طرح ملی نهضت مسکن شتاب بیشتری گرفت که تاکنون ۵۲ هزار تفر نام‌نویسی کرده‌اند و ۲۸ هزار متقاضی احراز شرایط شده‌اند و دیگران نیز در حال انجام است . تا کنون برای بیش از ۱۵ هزار مسکن تأمین زمین شده و در اختیار دستگاه‌های متولی گذاشته شده است .

    او اضافه کرد : تا کنون ۲ هزار و ۷۰۰ نفر واریز وجه اولیه داشته‌اند که ساخت واحد‌های آنان در حال انجام است . عملیات اجرایی ۴ هزار و احد در دو مرحله در آبان و اسفند پارسال آغاز شد که ساخت واحد‌ها در شهر‌های گوناگون از ۲۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

    دستغیبی با اشاره به این‌که طرح جهش مسکن یک طرح متقاضی‌محور است ، افزود : ساخت واحد‌های کسانی که شرایطش احراز و افتتاح حساب انجام شده ، آغاز شده و از متقاضیان می‌خواهیم تا پس از تکمیل فرآیندها ، آورده‌های خود را تکمیل کنند تا ساخت مسکن با شتاب انجام شود .




    مطالب مرتبط

    یکی از دغدعه های اصلی و مهم مسئولین شهرستان و استان در رأس آن فرماندار شهرستان و همچنین مدیرکل راه و شهرسازی استان ، تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن می باشد که اراضی پیشنهادی توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان جهت الحاق به محدوده با مشکلات زیست محیطی مواجه می باشد که جلسه ...

    |

    نظرات کاربران