در حال بارگذاری ...
  • تحویل واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان سیستان و بلوچستان تا پایان سال جاری

    بر اساس آخرین آمار وزارت راه و شهرسازی این استان رتبه نخست عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن را در بین استان های کشور از آن خود کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تحویل واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان به متقاضیان تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد .

    عطاء اله اکبری اظهار داشت : واحدهای طرح نهضت ملی مسکن این استان در قالب ساخت ۵۲۵۱ واحد با میانگین پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال ساخت است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سالجاری تحویل متقاضیان می شود . همچنین در ثبت نام جدید طرح نیز ۸۷ هزار و ۵۷۵ نفر از شهروندان استان سیستان و بلوچستان اقدام به نام نویسی کرده اند که این اداره کل به منظور اجرای هر چه سریعتر طرح ، زمین برای اجرای دوسال نخست اجرای طرح را تامین نموده است و این روند همچنان تا چشم انداز تعیین شده طرح ادامه دارد .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد : بر اساس آخرین آمار وزارت راه و شهرسازی این استان رتبه نخست عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن را در بین استان های کشور از آن خود کرد .

    اکبری از کسب رتبه دوم استان سیستان و بلوچستان در تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و تصریح کرد : این طرح علاوه بر رونق اشتغال و مهار نرخ بیکاری موجبات بهبود وضعیت اقتصادی در استان به ویژه در حوزه صنعت ساختمان‌سازی را فراهم می سازد .

    لازم به ذکر است با آغاز طرح جهش تولید مسکن و شروع پروژه عظیم ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال توسط دولت سیزدهم و با محوریت وزارت راه و شهرسازی کلیه طرح های قبلی ساخت مسکن از جمله اقدام ملی مسکن در زمره طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفت .




    مطالب مرتبط

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    تحصیل و تخصیص اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن از طریق اخذ سند برای ۱۸۰ هکتار از اراضی مازاد دستگاهای اجرایی استان بنام سازمان ملی زمین و مسکن و رفع تصرف حدود ۲۰۰ هکتار از اراضی دولتی از جمله این اقدامات بود که با هدف تامین زمین و آماده سازی اراضی در قالب طرح نهضت ملی مسکن مورد ...

    |

    تاکنون هزار و ۳۰۰ قطعه زمین ۲۶۰ متر مربعی برای ساخت واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن سیب و سوران توسط این اداره کل تامین شده است . همچنین بر اساس آخرین آمار تاکنون ۶۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان برای ساخت واحد ویلایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به پروژه ها وصل شده ...

    |

    در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

    |

    هم اکنون سفت کاری واحدهای مسکونی تمام و قرارداد نازک کاری منعقد شده است . پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر ، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .  

    |

    نظرات کاربران