در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف بیش از ۳ میلیون متر مربع از اراضی ملی استان فارس در سال ۱۴۰۰

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس از رفع تصرف بیش از ۳ میلیون و صد هزار متر مربع از اراضی ملی استان فارس در سال ۱۴۰۰ توسط یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان فارس خبر داد .

    محمودرضا طالبان گفت : تعداد ۵۱۳ مورد رفع تصرف فوری که مساحت آن ۳ میلیون و صد هزار متر مربع و به ارزش ریالی ۲۹ هزار میلیارد ریال است توسط یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان فارس و با همکاری ارگان های ذیربط رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد .

    محمودرضا طالبان اضافه کرد : تعداد ۲۸ مورد حکم قضایی به مساحت بالغ بر ۴۱۸ هزار متر مربع به ارزش ریالی ۴هزار میلیارد ریال نیز در سال گذشته توسط یگان حفاظت این اداره کل اجرا شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

    |

    در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

    |

    همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند می بایست ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امورحقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب نموده تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند .

    |

    به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی ، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان رصد می‌شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع مورد بررسی و پیگرد قضائی قرار می‌گیرد .

    |

    شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده و حریم شهرهای تابعه ؛ برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلام کنند ، تا مورد سوء استفاده افراد سود جو و فرصت طلب قرار نگیرند .

    |

    نظرات کاربران