در حال بارگذاری ...
  • راه و شهرسازی استان زنجان فراخوان ارائه طرح و الگوهای ساخت در طرح نهضت ملی مسکن را منتشر می‌کند

    متقاضیان می‌توانند در این راستا جهت هماهنگی‌های لازم و کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل راه و شهرسازی استان (معاونت مسکن و ساختمان) مراجعه کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان ، گفت : اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در نظر دارد از طریق فراخوان ارائه طرح و الگوهای ساخت در طرح نهضت ملی مسکن ، یک رقابت سازنده جهت دست یابی به ایده‌های معماری با محوریت «الگوهای مسکن متناسب با نیازهای جامعه هدف» را ایجاد کند .

    بهزاد کردلو به فراخوان ارائه طرح و الگوهای ساخت در طرح «نهضت ملی مسکن» در استان زنجان اشاره کرد و گفت : در راستای برنامه ریزی و سیاستگذاری برای ساخت واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن ، اداره کل راه و شهرسازی استان ، در نظر دارد در یک رقابت سازنده جهت دست یابی به ایده‌های معماری با محوریت «الگوهای مسکن متناسب با نیازهای جامعه هدف» اقدام کند .

    وی اظهار داشت : در این زمینه به منظور بهره گیری از ظرفیت سازمان نظام مهندسی ساختمان ، مشاورین ذی صلاح معماری و شهرسازی و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان و همچنین مهندسان و طراحان خلاق به عنوان شخص حقیقی و نیز سازندگان فعال بخش ساختمان دعوت به عمل می‌آید ، آمادگی خود را جهت شرکت در این مسابقه به صورت مکتوب تا ۲۰ فروردین ماه سالجاری به اداره کل راه و شهرسازی استان ارسال کنند .

    رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه برنده این رقابت به عنوان طراح واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن انتخاب خواهد شد ، گفت : متقاضیان می‌توانند در این راستا جهت هماهنگی‌های لازم و کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل راه و شهرسازی استان (معاونت مسکن و ساختمان) مراجعه کنند .

    کردلو با بیان اینکه در این طرح ارگان‌های مختلف آموزشی و شرکت‌های فنی و مهندسی ساختمان همکاری خواهند داشت ، بیان داشت : این فراخوان می‌تواند در شناسایی رویکردهای نوین و بومی برای طراحی ساخت گونه مسکن ارزان قیمت و روش‌های اجرای ان کمک شایانی کند .




    مطالب مرتبط

    دو هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قیدار احداث می‌شود که در این میان پیش بینی می‌کنیم با تأمین ۵۰ هکتار زمین تمام درخواست‌های متقاضیان جوانی جمعیت و ایثارگران هم پوشش داده شود .

    |

    متقاضیان خسته شده اند و باید تدبیری برای حل مشکلات اندیشیده شود ، متقاضیان مسکن ملی به ما اعتماد کردند و باید رضایتمندی لازم کسب شود و برای تحقق این مهم شبکه بانکی و تمام دستگاه هایی که می توانند در کاهش مشکلات موثر باشند وارد کار شوند .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به اجرای سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار تاکید دارد . تکمیل آورده متقاضیان و تزریق به موقع تسهیلات بانکی در اتمام طرح‌های نهضت ملی مسکن نقش موثری دارد البته در کنار تسریع در اتمام پروژه‌ها به کیفیت آنها نیز توجه لازم صورت می‌گیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۵۸ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن ...

    |

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    نظرات کاربران