در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف ۴۱ هزار متر مربع اراضی دولتی در استان تهران طی ایام نوروز

    به شدت زمین خواران در منطقه شرق تهران دست به تعدی می زنند و اراضی شرق تهران برای سودجویان و زمین خواران جذاب است . اما آگاه باشند که با هرگونه تصرف در اراضی ملی و دولتی برخود خواهیم کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از ۴۱ هزار متر مربع رفع تصرف فوری در ایام نوروز توسط یگان حفاظت به ارزش ۲۸۶ میلیارد تومان خبر داد .

    خلیل محبت خواه گفت : در آماده باش طرح نوروزی امسال از ۲۵ اسفند سال گذشته لغایت ۱۵ فروردین امسال یگان حفاظت راه و شهرسازی و ادارات شهرستانی در آماده باش بودند و با هرگونه تصرف اراضی ملی و دولتی برخورد و رفع تصرف انجام شد .

    وی گفت : بیشترین رفع تصرف ها در تهران منطقه ورد آورد و کن سولقان ، دماوند در اراضی (گندک ، مهرآباد ، حیدر آباد ، خیابان سپاه ، قلعه پا ، استهلک و زیبادشت) در لوران پردیس و در منطقه رودهن در اراضی کشتارگاه و کلاهک بوده است .

    محبت خواه ضمن تقدیر ویژه از یگان حفاظت هوشیار و آماده اداره کل به ویژه زحمات شبانه روزی یگان حفاظت شرق استان تهران گفت : به شدت زمین خواران در منطقه شرق تهران دست به تعدی می زنند و اراضی شرق تهران برای سودجویان و زمین خواران جذاب است . اما آگاه باشند که با هرگونه تصرف در اراضی ملی و دولتی برخود خواهیم کرد .




    مطالب مرتبط

    مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس راه و شهرسازی شمیرانات از رفع تصرف دو پلاک ارزشمند رودک و شمشک در منطقه رودبار قصران خبر داد .

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

    |

    طی یکسال بیش از ۶۲ هزار و ۹۰۰ ساعت گشت زنی توسط تیم های عملیاتی فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان انجام شد و این تیم های عملیاتی و گشت خودرویی نسبت به پیمایش روزانه ، گشت زنی و رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش اقدام کردند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف اراضی ، فوراً ...

    |

    نظرات کاربران