در حال بارگذاری ...
  • اتمام پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نطنز

    بیش از سه هزار و ۳۰۰ نفر برای طرح‌های ملی مسکن (اقدام ملی و نهضت ملی مسکن) شهرستان نطنز اقدام به ثبت نام کردند که پالایش و استعلام فرم (ج) تمامی متقاضیان انجام پذیرفته است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز با بیان اینکه طرح جامع باغشهر نطنز به‌عنوان پایلوت کشوری در حال بازنگری به شیوه نوین است از اتمام پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نطنز خبر داد .

    حامد موحدی با بیان اینکه طرح جامع باغشهر نطنز به‌عنوان پایلوت کشوری درحال بازنگری به شیوه نوین است اظهار کرد : جهت تحقق این موضوع ، مشاور اخذ و انعقاد قرارداد شده است .  

    وی با اشاره به اینکه در حال حاظر مشاور طرح در حال بررسی شرایط و بازدید میدانی از شهر است ، افزود : با توجه به حجم پرونده‌های مطروحه در کمیسیون ماده پنج می‌طلبد نسبت ‌به تهیه طرح ، اقدام عامل صورت پذیرد .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز اذعان داشت : برای تهیه طرح تفصیلی دو شهر بادرود و خالد آباد نیز با مشاور انعقاد قرارداد شده ، مقدمات فراهم ، نقشه پایه تهیه و در حال بررسی است . در سال ۱۴۰۰ دو جلسه کمیسیون ماده پنج برای شهرستان نطنز تشکیل و تعداد ۲۲ پرونده تعیین در آن تعیین تکلیف شد .  

    موحدی در خصوص اقدامات بعمل آمده جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بیان داشت : بیش از سه هزار و ۳۰۰ نفر برای طرح‌های ملی مسکن (اقدام ملی و نهضت ملی مسکن) شهرستان نطنز اقدام به ثبت نام کردند که پالایش و استعلام فرم (ج) تمامی متقاضیان انجام پذیرفته است .  

    وی گفت : در شهرهای بادرود و خالد آباد زمین مورد نیاز تامین شده و جهت واگذاری به افراد واجد شرایط به‌صورت گروهی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تحویل شده ‌است . همچنین در شهر نطنز نیز تعداد ۲۲ پلاک زمین جهت ساخت ۱۷۶ واحد تامین و تحویل این بنیاد شده ‌است . 




    مطالب مرتبط

    جایگاه کمیسیون ماده پنج در استان کاملاً مشخص است لذا هر تصمیمی که در این کمیسیون گرفته می‌شود تمام اعضا و دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای کامل آن هستند .

    |

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    مقرر شده بود تا یک میلیون قطعه زمین در سال‌های ۱۴۰۲ و سال جاری توسط بنیاد مسکن برای واگذاری به متقاضیان در روستاها انجام شود که تاکنون بیش از دو سوم این اراضی شناسایی و تامین شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

    |

    نظرات کاربران