در حال بارگذاری ...

دعوت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از شرکت های دانش بنیان حوزه مسکن و مصالح ساختمانی

ادغام طرح نهضت ملی مسکن با ایده های جدید نقطه عطف نهضت ملی مسکن در سال ۱۴۰۱ خواهد بود و این امر به حضور و حمایت شرکت های تولیدی در حوزه مصالح ساختمانی بستگی دارد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در استقبال عملی از پیام نوروزی مقام معظم رهبری از شرکت های دانش بنیان در صنعت ساختمان خواست به طرح نهضت ملی مسکن در این استان ملحق شوند .

خلیل محبت خواه مدیرکل در این خصوص گفت : در استقبال عملیاتی از شعار سال " تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین" و باتوجه به اینکه صنعت مسکن ۳۰۰ شغل و حرفه را فعال می کند ، گفت : فرصت بسیار خوبی است تا شرکت های دانش بنیانی که در خصوص خانه های پیش ساخته ، صنعتی سازی مسکن ، ساختمان های حافظ انرژی و ساختمان های سبز فعالیت می کنند برنامه ها ، ایده ها و طرح های خود را به صورت مستقیم تا پایان اردیبهشت ماه به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مطرح نمایند .

محبت خواه ادامه داد : ظرف یک هفته پس از ارائه طرح توسط شرکت دانش بنیان با اولویت در دبیرخانه مسکن اداره کل مورد بررسی قرار خواهد شد و در صورت انطباق با برنامه های نهضت ملی مسکن بلافاصله با شرکت های دانش بنیان برای ارائه  واجرای طرحهای جدید مذاکره خواهیم کرد .

وی اظهار داشت : ادغام طرح نهضت ملی مسکن با ایده های جدید نقطه عطف نهضت ملی مسکن در سال ۱۴۰۱ خواهد بود و این امر به حضور و حمایت شرکت های تولیدی در حوزه مصالح ساختمانی بستگی دارد .




مطالب مرتبط

امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

|

از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

|

حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حاشیه سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن ، آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهر ...

|

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

نظرات کاربران