در حال بارگذاری ...
  • روند رضایت بخش پیشرفت فیزیکی واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان ایلام

    سعی و تلاش همه ما می بایست این نکته باشد که افق این طرح که خانه دار شدن اقشار جامعه در آن دیده شده است را به بهترین شکل و در زمان مقرر به انجام رسانیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار ایلام در بازدید از پروژه های در حال احداث نهضت ملی مسکن شهر ایلام روند اجرایی این طرح را مناسب ارزیابی کرد .

    عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت : برنامه تولید مسکن در چشم انداز ۴ ساله استان ۳۲۶۰۱ واحد تعریف شده که احداث ۱۲۸۸۹ واحد از این میزان به طور مستقیم توسط راه و شهرسازی استان به انجام خواهد رسید و ما بقی آن از طریق تولید مسکن در محلات هدف (بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی) ، مسکن روستایی ، مسکن استیجاری و تولید مسکن بخش خصوصی احداث خواهد شد .    

    مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه خاطرنشان کرد : تاکنون ۳۷۹۸۹ نفر در برای نهضت ملی مسکن استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد تا کنون ۱۳۸۲۰ نفر حائز شرایط اولیه بوده اند و ۴۵۸۶ نفر تأیید نهائی شده اند، تعداد کل پروژه های نهضت ملی در استان تاکنون در قالب ۶۳ پروژه شروع و یا در حال مناقصه یا در مرحله صدور پروانه هستند و تاکنون ۱۸۲۰ متقاضی ۴۰ میلیون تومان سهم آورده اولیه خود را  واریز کرده اند و پروژه به آنها تخصیص داده شده است و تعداد ۱۷۹۳ نفر واریز بالای ۴۰ میلیون تومان (سهم آورده دوم) هم داشته اند ، علاوه براقدامات فوق تاکنون تفاهمنامه با سپاه پاسداران استان ، بنیاد شهید و بهزیستی برای احداث مسکن منعقد شده است .        

    بهادری به اجرای ۲۲۴۳ واحد توسط کارگزاری های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و  اجرای۷۹۰ واحد از طریق تفاهم نامه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد شهید تا کنون اشاره کرد و افزود : این پروژه ها با پیشرفت فیزیکی مختلف در حال انجام هستند و روند اجرایی آنها با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت و به زودی تعداد واحدهای احداثی نیز افزایش پیدا می کند .         .

    بهرام نیا استاندار ایلام دراین بازدید ضمن تأکید بر رعایت تمام مقررات ساخت و ساز و همچنین همکاری دستگاه های مرتبط در زمینه نهضت ملی مسکن گفت : سعی و تلاش همه ما می بایست این نکته باشد که افق این طرح که خانه دار شدن اقشار جامعه در آن دیده شده است را به بهترین شکل و در زمان مقرر به انجام رسانیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای احداث ۶۰۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

    |

    هم اکنون عملیات آماده‌سازی اراضی ۳۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهمیرزاد توسط شهرداری شهمیرزاد در حال اجراست و دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق با انجام عملیات انتقال خطوط ، خدمات زیربنایی لازم را فراهم می‌کنند .

    |

    نظرات کاربران