در حال بارگذاری ...

اخذ ۲۴۰۰ فقره سند زمین‌های ملی و دولتی در سال ۱۴۰۰

بیش از ۵۰ درصد از تعداد اسناد اخذ شده سال گذشته در حوزه زمین ها و املاک دولتی متعلق به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران بوده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری منظم جلسات کارگروه شورای حفظ حقوق بیت المال در سال گذشته و اخذ ۲۴۰۰ فقره سند خبر داد .

خلیل محبت خواه گفت : در برنامه ریزی های انجام شده توسط این اداره کل و در تعامل با اداره کل ثبت و اسناد استان ذیل کارگروه شورای حفظ حقوق بیت المال توانستیم طی سال گذشته دستاوردهای بسیار خوبی داشته باشیم ، این کارگروه در سال گذشته هر ماه یکبار تشکیل جلسه داد اما طی سال جاری این جلسات هفتگی خواهد بود .

وی افزود : بیش از ۵۰ درصد از تعداد اسناد اخذ شده سال گذشته در حوزه زمین ها و املاک دولتی متعلق به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران بوده است .

در پایان محبت خواه از زحمات مدیرکل ثبت و اسناد استان تهران و ده نفر از مدیران وی تقدیر و اظهار امیدواری کرد : در سال ۱۴۰۱ سطح این تعاملات افزایش چشمگیری داشته باشد و مسیر حفظ و صیانت از بیت المال هموارتر شود .




مطالب مرتبط

تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

|

پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است ، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا ؛ متوسط واریزی اعضا تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی گزارش منتشر شده ای با عنوان "فاجعه در مسکن ملی اسلامشهر" در یکی از خبرگزاری‌ها مورخ ۳ مهرماه ۱۴۰۳ ، اداره کل راه ...

|

مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

|

متاسفانه در شش ماهه اول امسال بسیاری از افراد ناآگاه به دام زمین خواران افتاده اند و بدون آگاهی نسبت به احداث آلونک ، بنا ، دیوار کشی و فنس کشی در اراضی ملی اقدام کرده اند و متحمل خسارات زیادی شده اند .

|

نظرات کاربران