در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف ۱۱۶۰۰ مترمربع از اراضی ملی در مازندران طی ایام نوروز ۱۴۰۱

    شهروندان می توانند موارد تصرف ، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی از طریق تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از رفع تصرف ۱۱۶۰۰ مترمربع از اراضی ملی استان مازندران در ایام نوروز ۱۴۰۱ توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن این ادارره کل خبر داد .

    سید محمد نظری گفت : یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان مازندران ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی در ایام نوروز ۱۴۰۱ با اجرای ۴ مورد به مساحت حدوداً ۱۱۶۰۰ مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی ۷۵۵ میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرد .

    وی اظهار داشت : این ۴ پرونده رفع تعرض فوری مربوط به شهرستان های بهشهر - نکا و فریدونکار به مساحت ۱۱۶۰۰ مترمربع و ارزش ریالی ۷۵۵ میلیارد ریال که با تلاش یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره به دولت برگردانده شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در ادامه با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی این گونه گفت : شهروندان می توانند موارد تصرف ، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی از طریق تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند .




    مطالب مرتبط

    تمامی اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است با کارهای کارشناسی و همچنین مطالعات فرونشستی که در همکاری با مرکز تحقیقات انجام می‌شود به نتیجه رسیده است و در این کار شورای‌عالی شهرسازی و معماری نیز نهایت دقت و مراقبت را داشته است .

    |

    گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آنها خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مستمر انجام می شود .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    نظرات کاربران