در حال بارگذاری ...
  • تصویب نقشه های تفکیکی اراضی تخصیصی پروژه های نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی

    طرح پیشنهادی شهر فاروج به مساحت ۳۶ هکتار ، آشخانه ۱۳۳ هکتار ، ایور ۱۱ هکتار ، شوقان ۵۶ هکتار و اسفراین ۲ هکتار به تصویب رسید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نقشه های تفکیکی اراضی تخصیصی پروژه های نهضت ملی مسکن در جلسات متعدد کمیسیون ماده پنج ۶ شهر به تصویب رسید .

    قاسم قاسمی گفت : در جلسات کمیسیون ماده پنج شهرهای فاروج ، آشخانه ، ایور ، گرمه ، شوقان و اسفراین که روز گذشته دوشنبه مورخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در محل استانداری برگزار شد، نقشه های تفکیکی اراضی تخصیصی پروژه های نهضت ملی مسکن شهرهای مذکور مورد بررسی و اظهار نظر توسط اعضای جلسه قرار گرفت .

    وی به مساحت نقشه ها اشاره کرد و افزود : طرح پیشنهادی شهر فاروج به مساحت ۳/۶ هکتار ، آشخانه ۱۳/۳ هکتار ، ایور ۱۱ هکتار ، شوقان ۵/۶ هکتار و اسفراین ۲ هکتار به تصویب رسید .

    قاسمی در ادامه تصریح کرد : در این جلسه مقرر شد طرح پیشنهادی شهر گرمه مجددا بازبینی و در جلسه آتی تصمیم گیری نهایی صورت گیرد .

    در پایان لازم به یادآوری است در نیمه نخست فروردین ماه ۱۴۰۱ با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ، استاندار خراسان شمالی و نمایندگان مردم شهرهای استان ، عملیات اجرایی و کلنگ زنی ۱۶ هزار و ۴۹۷ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در استان بر زمین خورد .




    مطالب مرتبط

    از جمله مهمترین پرونده های این جلسه ، موافقت با الحاق ۱۵ هکتار به محدوده شهر اسفراین در راستای نهضت ملی مسکن بود که انتظار می رود با الحاق این محدوده و محدوده های دیگری که در دستورکار نهضت ملی اسفراین قرار دارد ، گام موثری در راستای تامین زمین مورد نیاز این شهر در قالب برنامه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از تصویب طرح تفصیلی شهر شیروان در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه رفع موانع پروژه نهضت ملی مسکن ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی و پیمانکاران جدید پروژه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن در دومین جلسه کارگروه ...

    |

    با توجه با اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رسیدن به فصل کاری برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت هفتگی شورای مسکن ویژه هر یک از شهرستان‌های استان با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر آن شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران