در حال بارگذاری ...
  • بازدید فرماندار قرچک از پروژه در حال ساخت نهضت ملی مسکن این شهرستان

    شهرستان قرچک با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت به دلیل نزدیکی به تهران و دارا بودن امکانات و زیرساختها و توسعه فعالیت های تولیدی در شهرک صنعتی این شهرستان شرایط فعال برای استقرار جمعیت دارا است و اگر تعامل دستگاههای خدمات رسان و مسئولین ذیربط شهرستانی همیار این پروژه باشد ، شاهد اتفاقات خوبی در این شهرستان خواهیم بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران از بازدید فرماندار قرچک از پروژه در حال ساخت نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد .

    مجتبی صادقی گفت : علیرضا خاتمی نژاد فرماندار قرچک از چهار بلوک ۸۴ واحدی پروژه بازدید کرد ، پروژه ای که ۱۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، پروانه آن اخذ شده است . عملیات فونداسیون سه بلوک در مرحله تکمیل است و بتن ریزی دیوارها و سقف دو بلوک دیگر در دو طبقه به اتمام رسیده است .

    صادقی ادامه داد : ساماندهی متقاضیان واجد شرایط در این پروژه انجام شده و تخصیص واحدها صورت گرفته است . فرماندار قرچک علاوه بر بازدید از این پروژه از سایر اراضی پیشنهادی طرح نهضت مسکن در این شهرستان بازدید کرد .

    وی تصریح کرد : شهرستان قرچک با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت به دلیل نزدیکی به تهران و دارا بودن امکانات و زیرساختها و توسعه فعالیت های تولیدی در شهرک صنعتی این شهرستان شرایط فعال برای استقرار جمعیت دارا است و اگر تعامل دستگاههای خدمات رسان و مسئولین ذیربط شهرستانی همیار این پروژه باشد ، شاهد اتفاقات خوبی در این شهرستان خواهیم بود .

    لازم به ذکر است خاتمی نژاد فرماندار قرچک به دستگاه های خدمات رسان دستور داد نهایت تعامل را با این پروژه داشته باشند .

    وی یکی از مهمترین مسئولیت های دولت سیزدهم را تحقق وعده تامین زمین و ساخت مسکن اقشار کم درآمد عنوان کرد و گفت : مدیران انقلابی شهرستان در این زمینه به شرایط ساخت پروژه کمک خواهند کرد .




    مطالب مرتبط

    ۶۱ خانوار علی رغم تشکیل پرونده و پیگیری‌های متعدد فاقد مدارک و مستندات تضامین هستند و پرونده ۱۸ خانوار جوانی جمعیت جهت جابه‌جایی در هیأت نمایندگی استان مطرح بوده که تاکنون منجر به صدور رأی نشده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون عملیات آماده‌سازی اراضی ۳۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهمیرزاد توسط شهرداری شهمیرزاد در حال اجراست و دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق با انجام عملیات انتقال خطوط ، خدمات زیربنایی لازم را فراهم می‌کنند .

    |

    در گلستان تا کنون برای شهرهای گرگان ، گنبد کاووس ، گمیشان ، علی آباد کتول ، بندر ترکمن ، نوکنده ، سیمین شهر ، آق قلا ، خان ببین ، نگین شهر ، گالیکش ، قرق ، کلاله و مراوه تپه طرح متناسب با تخصیص سرانه آموزشی موردنیاز تهیه شد .

    |

    نظرات کاربران