در حال بارگذاری ...

بازدید میدانی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از پروژه نهضت ملی مسکن شهر بجنورد

وی تصریح کرد : تاکنون در این پروژه ، اجرای اسکلت بتنی با قالب تونل فرم برای ۸ بلوک به صورت کامل و ۳ بلوک نیز تا طبقه ی دوم انجام شده است .وی تصریح کرد : تاکنون در این پروژه ، اجرای اسکلت بتنی با قالب تونل فرم برای ۸ بلوک به صورت کامل و ۳ بلوک نیز تا طبقه ی دوم انجام شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از سایت‌ پروژه نهضت ملی مسکن شهر بجنورد ( ۱۱۲۰ واحدی برکت ) بازدید و برای تسریع در اجرای پروژه دستوراتی صادر کرد .

قاسم قاسمی از روند پیشرفت فیزیکی پروژه ۱۱۲۰ واحدی برکت نهضت ملی مسکن شهر بجنورد بازدید و مشکلات و موانع اجرایی پروژه را بررسی کرد .

شایان ذکر است قاسم قاسمی ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در جریان این بازدید بر تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن که از محوری ترین برنامه های دولت سیزدهم است ، تاکید ویژه ای کرد .

وی تصریح کرد : تاکنون در این پروژه ، اجرای اسکلت بتنی با قالب تونل فرم برای ۸ بلوک به صورت کامل و ۳ بلوک نیز تا طبقه ی دوم انجام شده است .

قاسمی افزود : در این پروژه ۱۱۲۰ واحدی تاکنون عملیات خاکبرداری و آماده سازی محوطه ، ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی ، عملیات پی کنی ، ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اجرای فونداسیون نیز ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی را به خود اختصاص داده است .

لازم به ذکر است پروژه ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در ۲ کیلومتری شهر بجنورد واقع در شهرک فرهنگیان بجنورد قرار دارد .




مطالب مرتبط

احیا و بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری از موضوعات مهمی است که در استان دنبال می‌شود . بازآفرینی شهری به عنوان یک مصوبه مهم از مجلس هشتم دنبال شد و اکنون می‌توان از تجارب استان‌های موفق در این زمینه استفاده کرد .

|

پروژه احداث خانه محله صادقیه بجنورد به مساحت ۶۰۰ مترمربع توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکاری شرکت اترک کهن ارشک احداث و امروز به صورت رسمی تحویل شهرداری بجنورد به عنوان بهره بردار شد .

|

موافقت با ۶ طرح سرمایه گذاری و اشتغالزایی در زمینه گردشگری ، صنعت ، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و پرورش دام و طیور در ۵ شهرستان بجنورد ، سملقان ، فاروج ، شیروان و گرمه از دیگر مصوبات این جلسه بود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی تصمیم گیری شد .

|

نظرات کاربران