در حال بارگذاری ...
  • پروژه ۸۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن اسلامشهر در انتظار تعامل مسئولان

    شرکت های آریا عمران پارس با ۶۰۰ واحد مسکونی و پیشرفت ۱۱ درصدی و شهاب سازه با ۲۰۰ واحد مسکونی و پیشرفت ۱۹ درصدی مراحل پیشرفت را به صورت پلکانی طی کرده اند وهم اکنون ۱۲۰ واحد تولیدی در مرحله سقف بوده و سایر واحدها نیز در دست ساخت است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : برای فعال ترین پروژه نهضت ملی مسکن استان تهران در ۲۰ بلوک عملیات اجرایی هنوز پروانه ساختمان صادر نشده است .

    خلیل محبت خواه گفت : پروژه نهضت ملی مسکن اسلامشهر با یک جانمایی خوب در محله واوان اسلامشهر و با مصالح و کیفیت خوب در حال اجرا است ، این در حالی است که علی رغم پرداخت موارد قانونی شهرداری اسلامشهر ، هنوز این پروژه پروانه ساختمانی ندارد .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ضمن یادآوری تاکیدات استاندار تهران در جلسات متعدد شورای مسکن از فرمانداری شهرستان اسلامشهر خواست یکی از مهم ترین پروژه های دولت سیزدهم در اسلامشهر با دید تعامل و همیاری بیشتر نگریسته شود .

    وی گفت : شرکت های آریا عمران پارس با ۶۰۰ واحد مسکونی و پیشرفت ۱۱ درصدی و شهاب سازه با ۲۰۰ واحد مسکونی و پیشرفت ۱۹ درصدی مراحل پیشرفت را به صورت پلکانی طی کرده اند وهم اکنون ۱۲۰ واحد تولیدی در مرحله سقف بوده و سایر واحدها نیز در دست ساخت است .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از ارسال پیامک سوم به متقاضیان سایت اسلامشهر و فرصت پرداخت قسط سوم تا پایان فروردین ماه خبر داد و گفت : تسهیلات مصوب برای هر واحد مسکونی ۳۰۰ میلیون تومان است بانک مسکن متناسب با پیشرفت مرحله به مرحله پروژه دریافت این تسهیلات را برای انبوه سازان این پروژه آزاد می کند که در این زمینه نیز بانک مسکن همکاری بسیار خوبی با پروژه دارد .

    وی عدم همراهی مسئولین دستگاههای خدمات رسان را عامل کاهش سرعت روند اجرایی پروژه اعلام و تصریح کرد : انتظار می رود تمام مسئولان در ساختار دولت سیزدهم برای تحقق مفاد قانون جهش تولید مسکن و خدمات رسانی به اقشار محروم و کم درآمد همنوا و هم صدا باشند .

    در پایان محبت خواه از آمادگی این اداره کل برای رایزنی و پیگیری جهت سرعت بخشی به این پروژه خبر داد .




    مطالب مرتبط

    ۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

    |

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    یکی از دغدغه‌های مهم دولت ایجاد اشتغال بود که در این استان با ساخت سریع و بهنگام واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن علاوه‌ بر ایجاد امید برای خانه‌دار شدن بین اقشار کم ، فضای مناسب برای ایجاد اشتغال تا چند سال آینده در این منطقه ایجاد شده است .

    |

    نظرات کاربران