در حال بارگذاری ...
  • بازدید و بررسی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی سطح شهر از جمله مسکن مهر انوشه‌ای ، ساخت دو سالن ورزشی میهن ، جوانان و پروژه‌های آماده‌سازی سطح شهر بازدید کرد .

    عباس قنبری مدیر عامل به همراه اعضای هیئت مدیره معاونان و تعدادی از مدیران این شرکت از پروژه‌های سطح شهر بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات پروژه‌ها و پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت .

    مدیرعامل شرکت عمران در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه تمامی همکاران بر بسیج تمام امکانات مجموعه در راستای تسهیل در روند پیشرفت پروژه‌های عمران شهر جدید هشتگرد تاکید کرد و افزود : در سایه همدلی و همراهی مردم و کلیه ارکان پروژه‌ها ، شرکت عمران با تمام توان فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در سطح شهر را دنبال خواهد کرد و همواره به پیشرفت پروژه‌ها به ویژه پروژه‌های متناسب با نیاز شهروندان در همه نقاط شهر  می‌اندیشد و مصمم است فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند .

    در جریان این بازدید ، پروژه مسکن مهر انوشه‌ای ، پروژه ساخت دو سالن ورزشی میهن و جوانان در فازهای ۷ و ۴ و پروژه‌های آماده سازی سطح شهر مورد بازدید قرار گرفت .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه در سال گذشته از حدود ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر ، ۱۸ هزار و ۸۰۰ واحد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان با تاکید بر اینکه اولویت دولت چهاردهم تامین مسکن اقشار نیازمند و کم درآمد جامعه است ، از ...

    |

    ساخت این مدارس با همکاری سازمان نوسازی مدارس صورت پذیرفته و ادامه ساخت ۵۴ مدرسه در قالب ۶۱۱ کلاس درس نیز در حال اجرا و تکمیل است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم اهدای کلید واحدهای مسکونی به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لنگرود با حضور مسئولین استانی برگزار شد . ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی برای افتتاح ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی پردیس در مهرماه امسال خبر داد .

    |

    نظرات کاربران