در حال بارگذاری ...

تصویب الحاق به محدوده ۹ شهر خراسان جنوبی در راستای تامین زمین مورد نیاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن

از مهم ترین مصوبات این جلسه الحاق به محدوده ۹ شهر استان از جمله : گزیک ، سرایان ، شوسف ، نهبندان ، زهان ، حاجی آباد ، اسفدن ، شاهیک قاینات و شهر بیرجند در راستای تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن بود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، الحاق به محدوده ۹ شهر استان خراسان جنوبی در راستای تامین زمین مورد نیاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن تصویب شد .

اولین جلسه کارگروه زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۱ به ریاست عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی و با حضور داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان (دبیر کارگروه) و سایر اعضاء در محل استانداری خراسان جنوبی برگزار شد .

در این جلسه ۱۸ دستور کار از شهرستان های بیرجند ، سرایان ، طبس ، فردوس ، درمیان ، زیرکوه ، نهبندان ، سربیشه و قاینات مطرح که مورد بررسی و اعلام نظر اعضای کار گروه قرار گرفت .

لازم به ذکر است از مهم ترین مصوبات این جلسه الحاق به محدوده ۹ شهر استان از جمله : گزیک ، سرایان ، شوسف ، نهبندان ، زهان ، حاجی آباد ، اسفدن ، شاهیک قاینات و شهر بیرجند در راستای تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن بود .




مطالب مرتبط

از مبلغ کل واریز شده مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به شرکت توزیع نیروی برق استان و مبلغ ۱۶۴ میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب استان بابت عملیات زیربنایی و اجرای شبکه‌های مورد نیاز است . مجموعاً طی ۱۰ ماه گذشته بالغ بر ۵۵۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی به حساب این ...

|

تاکنون برای ۵۸ هزار و ۹۲۸ واحد زمین اختصاص یافته ، تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۴ واحد دارای قرارداد ساخت و ۹ هزار و ۹۲۵ واحد دارای قرارداد مشارکت مدنی است .

|

در طرح نهضت ملی مسکن نیز برای اولین بار واگذاری زمین به‌صورت ویلایی و یک طبقه حیاط دار در شهرهای استان صورت پذیرفت که میزان رضایت مندی بالایی را در سطح مردم ایجاد کرد که تاکنون در سطح استان بالغ بر ۷ هزار قطعه زمین اختصاص یافته‌است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حاشیه سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن ، آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهر ...

|

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

نظرات کاربران