در حال بارگذاری ...

اخذ پایان‌کار و سند تک برگ واحدهای مسکن مهر پردیس ماموریت مهم واحد شهرسازی و املاک

پس از اخذ پایان کارها ، وظیفه پیگیری از اداره ثبت اسناد جهت دریافت سند تک برگ واحدهای مسکونی برعهده واحد املاک شرکت عمران است و در این خصوص باید همه عوامل شرکت عمران در سال ۱۴۰۱ همت ویژه‌ای داشته باشند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران پردیس گفت : با رفع نواقص و اخذ پایان کار پروژه‌ها ، در سال جاری شاهد صدور سند تک برگ ده‌ها هزار واحد مسکن مهر پردیس خواهیم بود .

نشست داخلی اعضای کمیته درآمد شرکت عمران با حضور پیمان پیرفرشی و سایر اعضای این کمیته برگزار شد . در این نشست در خصوص راهکارهای تامین مالی پروژه‌های عمرانی به ویژه پروژه مسکن مهر در سال پیش رو بحث و تبادل نظر شد . فروش املاک و مستغلات و تهاتر اراضی یکی از منابع درآمدی شرکت عمران است که با تاکید پیرفرشی می‌بایست این ظرفیت‌ها به طور جدی مورد پیگیری قرار گیرد . استفاده از ظرفیت پروژه‌های مشارکتی و همچنین فروش عرصه باقیمانده واحدهای مسکن مهر موضوعات دیگری بود که سرپرست شرکت عمران به آن اشاره داشت .

با اعلام پیرفرشی ، در سال گذشته شرکت عمران در حوزه مالی به نقاط مناسبی رسیده که باید در این خصوص سامانه‌های مختلف یکپارچه شود ؛ همچنین موضوع ساماندهی مالی که در یک سال اخیر شروع شده ، تا پایان خرداد ماه به اتمام برسد تا بتوان پیشبینی‌های دقیقی در این حوزه داشت .

نکته مهم این نشست ، تاکید سرپرست شرکت عمران برای پیگیری اخذ پایان کار پروژه‌های مسکن مهر توسط واحد شهرسازی شرکت عمران بود . رفع نواقص کلیه واحدهای تحویلی و همچنین کسب تاییدیه‌های لازم توسط شهرداری برای اخذ پایان کار ماموریت مهمی است که شرکت عمران در سال پیش رو دارد .

با تاکید پیرفرشی ، پس از اخذ پایان کارها ، وظیفه پیگیری از اداره ثبت اسناد جهت دریافت سند تک برگ واحدهای مسکونی برعهده واحد املاک شرکت عمران است و در این خصوص باید همه عوامل شرکت عمران در سال ۱۴۰۱ همت ویژه‌ای داشته باشند .




مطالب مرتبط

خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۷ خرداد در مراسم افتتاح ۶ هزار و ۴۷۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس و مهستان با ...

|

شرکت عمران شهر جدید پردیس آمادگی دارد تا در صورت تأمین زیرساخت‌های آب ، برق و گاز ، ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی و ۳ هزار واحد مسکن مهر را در خردادماه تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهد .

|

با تأکید وزیر راه و شهرسازی و تلاش‌هایی که در شهرهای جدید در حال انجام است ، تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس قبل از اتمام دولت سیزدهم ، تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد . در خردادماه حدود ۳ هزار واحد مسکن مهر در پردیس تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود .

|

         

|

نظرات کاربران