در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام ۱۴۱ هزار و ۶۷۹ نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان کردستان

    برای ثبت نامی های مرحله اول در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر ، زمین در گروه های سه تا پنج نفره واگذار شده و در بعضی از شهرها پروژه آغاز شده و در شهرهایی مثل قروه عملیات بخشی ازپروژه مثل ۷۲ واحدی شهرک دانش تقریبا رو به اتمام است و الان دستگاه های خدمات رسان کارهای خمات رسانی را انجام می دهند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به آغاز فرایند پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن گفت : آمار ثبت نام کنندگان کردستانی در این طرح از ۱۴۱ هزار نفر گذشت .

    مصطفی رضایی اظهار کرد : در استان کردستان ۱۴۱ هزار و ۶۷۹ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۲ هزار و ۸۰۳ نفر در مرحله اول یا همان اقدام ملی و بقیه نیز در مراحل بعدی به سامانه ثبت نام مراجعه و نام نویسی کرده اند .

    رضایی گفت : برای ثبت نامی های مرحله اول در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر ، زمین در گروه های سه تا پنج نفره واگذار شده و در بعضی از شهرها پروژه آغاز شده و در شهرهایی مثل قروه عملیات بخشی ازپروژه مثل ۷۲ واحدی شهرک دانش تقریبا رو به اتمام است و الان دستگاه های خدمات رسان کارهای خمات رسانی را انجام می دهند .

    معاون مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی کردستان افزود : در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر نیز در شهر سقز پروژه ۱۱۹۷ واحدی فعال است و در شهر سنندج هم پروژه به متقاضیان تخصیص پیدا کرده و قریب به ۶۸۰ نفر تخصیص انجام نشده که زمین آنها هم تامین شده و در کمتر از یک ماه آینده تخصیص این متقاضیان نیز انجام خواهد شد .

    وی در ادامه با اشاره به ثبت نام بیش از ۴۱ هزار نفر در سنندج در طرح نهضت ملی گفت : با توجه به این حجم زیاد متقاضی ، روزانه برای تعداد مشخصی پیامک فرستاده می شود تا با مراجعه به کارگزاری معرفی شده مدارکشان را بارگذاری کنند .




    مطالب مرتبط

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    نظرات کاربران