در حال بارگذاری ...
  • عملیاتی شدن ماده ۱۲ قانون حمایت از احیا بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری

    هم اکنون بنابر اعلام سازمان امور مالیاتی کشور مودیان مالیاتی حائز شرایط مطابق با قانون مذکور می توانند اسناد و مدارک لازم را در موعد مقرر به اداره امور مالیاتی مربوطه تسلیم نمایند تا برابر مقررات ، اقدامات لازم در این خصوص انجام گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : ظرفیت های قانونی ماده ۱۲ قانون حمایت از احیا بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری که سال‌ها مغفول مانده بود ، عملیاتی شد .

    خلیل محبت خواه گفت : با تعامل و همکاری شرکت بازآفرینی شهری و سازمان امور مالیاتی کشور قانون احیاء بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده مصوب سال ۱۳۸۹ مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه دولت می تواند هزینه های بخش های غیردولتی به منظور تامین خدمات و فضاهای عمومی ، فرهنگی ، آموزشی ، مذهبی و ورزشی در مناطق یاد شده را جز هزینه های قابل قبول مالیاتی مودیان محسوب نماید ، عملیاتی شد .

    وی ادامه داد : هم اکنون بنابر اعلام سازمان امور مالیاتی کشور مودیان مالیاتی حائز شرایط مطابق با قانون مذکور می توانند اسناد و مدارک لازم را در موعد مقرر به اداره امور مالیاتی مربوطه تسلیم نمایند تا برابر مقررات ، اقدامات لازم در این خصوص انجام گیرد .

    محبت خواه تصریح کرد : با توجه به تاکید سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر قابل قبول بودن سرمایه گذاری بخش غیردولتی در تامین خدمات و فضاهای عمومی محلات هدف بازآفرینی به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی مودیان ، از کلیه شرکت های اقتصادی ، خیرین و واقفین دعوت می کنیم تا در طرحهای بازآفرینی شهری استان تهران با اداره کل راه و شهرسازی استان همکاری و تعامل داشته باشند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ضمن تقدیر از اقدام طرح کلید به کلید شهرداری صالحیه در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ از آمادگی ...

    |

    در حال حاضر ظرف یک هفته کاری پروانه ساختمانی به جهت نوسازی بافت های فرسوده توسط شهرداری این شهر صادر شده و کاملا به صورت صد در صد رایگان می باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۸۰ واحد مسکونی در محدوده‌های هدف بازآفرینی شهر صالحیه در ...

    |

    بنگاه‌های معاملات املاک مجوز دار خواستار برخورد با بنگاه‌های غیرمجاز هستند و این خواسته برحق آنها است ، در واقع بنگاه‌های معاملات املاک مجوز دار از وزارت راه و شهرسازی مطالبه می‌کنند تا به منظور تسهیل فضای کسب و کار برخورد با بنگاه‌های غیر مجاز در اولویت باشد ، ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بهره مندی و استفاده از خدمات دستگاه های دولتی خدمات رسان را منوط به خوداظهاری شهروندان در ...

    |

    نظرات کاربران