در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام بیش از ۲۶ هزار نفر مجرد در طرح نهضت ملی مسکن استان آذربایجان شرقی

    بیشترین ثبت نامی های استان در شهر جدید سهند با ثبت نام ۸۵ هزار ، شهر جدید شهریار ۷۹ هزار و مابقی مربوط به سایر شهرهای استان می باشد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با اشاره به پایان مهلت ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن گفت : بیش از ۲۶ هزار نفر از مردان مجرد بین ۲۳ سال تمام تا ۴۴ سال برای طرح نهضت ملی مسکن استان ثبت نام کردند .

    مهدی اسحقی نژاد اظهار داشت : آخرین آمار در خصوص ثبت‌نام متقاضیان مسکن در سامانه اقدام ملی و طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۲۶۹ هزار نفر است . از این تعداد ثبت نام شده بیش از ۷۷هزار نفر مربوط به اقدام ملی مسکن می باشند .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اذعان داشت : بیشترین ثبت نامی های استان در شهر جدید سهند با ثبت نام ۸۵ هزار ، شهر جدید شهریار ۷۹ هزار و مابقی مربوط به سایر شهرهای استان می باشد .  

    وی یادآور شد : تحویل واحد به مردان مجرد بین ۲۳ سال تمام تا ۴۴ سال تمام پس از اتمام ساخت و ایفای تعهدات متقاضی منوط به ارائه عقدنامه رسمی ازدواج است . بیش از ۳۷ هزار نفر نیز در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر استان که شامل شهرهای اهر ، مراغه و مرند می باشد ثبت نام نموده اند .




    مطالب مرتبط

    از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

    |

    طی زمان بندی انجام شده ، افتتاح طرح‌ها با سازندگان و پیمانکاران در استان زنجان قطعی شده تا خرداد سال آینده تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی به متقاضیان در استان واگذار می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    نظرات کاربران