در حال بارگذاری ...

ثبت نام بیش از ۲۶ هزار نفر مجرد در طرح نهضت ملی مسکن استان آذربایجان شرقی

بیشترین ثبت نامی های استان در شهر جدید سهند با ثبت نام ۸۵ هزار ، شهر جدید شهریار ۷۹ هزار و مابقی مربوط به سایر شهرهای استان می باشد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با اشاره به پایان مهلت ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن گفت : بیش از ۲۶ هزار نفر از مردان مجرد بین ۲۳ سال تمام تا ۴۴ سال برای طرح نهضت ملی مسکن استان ثبت نام کردند .

مهدی اسحقی نژاد اظهار داشت : آخرین آمار در خصوص ثبت‌نام متقاضیان مسکن در سامانه اقدام ملی و طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۲۶۹ هزار نفر است . از این تعداد ثبت نام شده بیش از ۷۷هزار نفر مربوط به اقدام ملی مسکن می باشند .

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اذعان داشت : بیشترین ثبت نامی های استان در شهر جدید سهند با ثبت نام ۸۵ هزار ، شهر جدید شهریار ۷۹ هزار و مابقی مربوط به سایر شهرهای استان می باشد .  

وی یادآور شد : تحویل واحد به مردان مجرد بین ۲۳ سال تمام تا ۴۴ سال تمام پس از اتمام ساخت و ایفای تعهدات متقاضی منوط به ارائه عقدنامه رسمی ازدواج است . بیش از ۳۷ هزار نفر نیز در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر استان که شامل شهرهای اهر ، مراغه و مرند می باشد ثبت نام نموده اند .




مطالب مرتبط

از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

|

طی زمان بندی انجام شده ، افتتاح طرح‌ها با سازندگان و پیمانکاران در استان زنجان قطعی شده تا خرداد سال آینده تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی به متقاضیان در استان واگذار می‌شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

|

همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

|

گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

|

نظرات کاربران