در حال بارگذاری ...
  • تحصیل ٣٠ هکتار اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان مهاباد

    ثبت‌نام در شهرستان مهاباد تکمیل شده و اراضی مورد نیاز این شهرستان نیز تعیین شدند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : اراضی تعیین شده برای شهرستان مهاباد ۱۷ هکتار تعیین شده و ۱۳ هکتار نیز از اراضی ملی مشخص شده است .

    سیدمحسن حمزه‌لو در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از اراضی نهضت ملی مسکن با اعلام اینکه متقاضیان ثبت‌نامی‌ نهضت ملی مسکن در شهرستان مهاباد به ۳۰ هزار نفر رسیده و این تعداد متقاضی در سه مرحله ثبت نامی اقدام کرده‌اند ، افزود : تاکنون پالایش‌های انجام شده نشان می‌دهد که ۶ هزار نفر واجد شرایط برای تسهیلات نهضت ملی مسکن هستند .

    وی ادامه داد : ثبت‌نام در شهرستان مهاباد تکمیل شده و اراضی مورد نیاز این شهرستان نیز تعیین شدند .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه مشکلی از بابت تأمین زمین در این شهرستان وجود ندارد ، گفت : بررسی مسائل اراضی نهضت ملی مسکن از اهداف سفر معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به شهرستان مهاباد است .




    مطالب مرتبط

    اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها پیگیری گردد و تعامل سازنده با مدیران شهرستانی صورت گیرد و در صورت بروز مشکل باید مسائل در سریعترین زمان ممکن اعلام شود تا به سمت تحرک بیشتری حرکت کنیم .

    |

    مشکلی از بابت تامین زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود ندارد و روند اجرای طرح های مسکن به صورت دقیق مورد رصد هستند تا بدون وقفه اجرایی گردند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون عملیات آماده‌سازی اراضی ۳۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهمیرزاد توسط شهرداری شهمیرزاد در حال اجراست و دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق با انجام عملیات انتقال خطوط ، خدمات زیربنایی لازم را فراهم می‌کنند .

    |

    نظرات کاربران