در حال بارگذاری ...
  • رایزنی با سازمان اوقاف برای واگذاری اعیانی زمین‌های خلازیر و نعمت آباد در منطقه ۱۹ تهران به ساکنان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از محلات خلازیر و نعمت‌آباد در منطقه ۱۹ تهران اعلام کرد : با سازمان اوقاف برای واگذاری اعیانی زمین‌های خلازیر و نعمت آباد در منطقه ۱۹ پایتخت به ساکنان رایزنی می‌شود .

    معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با همراهی کاوه حاج علی اکبری ، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و مهدی هدایت ، شهردار منطقه ۱۹ از بافت های فرسوده و محلات هدف بازآفرینی شهری در محله نعمت‌آباد (ناحیه سه) و سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌نشینی در کوره‌های آجرپزی خلازیر و همچنین از ظرفیت‌ها و اراضی قابل بارگذاری برای تولید مسکن بازدید کرد .

    محمد آیینی در خلال این بازدید با حضور در برخی مسکن‌های ناپایدار و لرزان با ساکنان آنها به گفتگو پرداخت .

    معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه هماهنگی شهرداری منطقه ۱۹  با بیان این که بخش اعظمی از سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌نشینی در این دو محله واقع در زمین‌های موقوفه هستند ، ابراز امیدواری کرد که سازمان اوقاف و امور خیریه در این زمینه جهت واگذاری اعیانی زمین‌ها به ساکنان آنها همکاری لازم را به عمل آورد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    سازمان برنامه و بودجه کشور آمادگی دارد شرکت بازآفرینی شهری ایران را در زمینه موافقتنامه‌ها و اعتبارات یاری کند تا شرایط جهت نوسازی بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری محلات هدف تسهیل و تسریع شود .

    |

    افزایش کیفیت زندگی شهری در بافت فرسوده شهر تبریز یکی از اهداف بازآفرینی شهری در این شهر به شمار می‌رود و دو پروژه آیمان و شهرک جوانان تبریز از مصادیق این مهم تلقی می‌شوند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار ، پیگیری تحقق مصوبات ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در دولت سیزدهم را از جمله ...

    |

    محدوده و محلات هدف بازآفرینی شهر در سه گونه بافت تاریخی ، بافت ناکارآمد میانی و سکونتگاه غیررسمی بر اساس مصوبات اخیر کمیسیون ماده ۵ استان‌ها ، بررسی و در سامانه سینام بارگذاری شد .

    |

    نظرات کاربران